Հոգեբաններ. մարդիկ հակված են ուրիշներին դատել խոսքով, այլ ոչ թե գործով
Մի շարք ուսումնասիրությունների արդյունքում գիտնականները եկել են այն եզրակացության, որ մարդը հակված է կիսել իր շրջապատի մարդկանց կարծիքները, սակայն վարվել այլ կերպ: «Газета.Ru»-ի փոխանցմամբ՝ այդ իսկ պատճառով եթե որևէ մեկը ցանկանում է համախոհներ ձեռք բերել, նա պետք է շեշտադրումներ անի ոչ թե իր արածների, այլ մտածածների վրա:
Ուսումնասիրությունների արդյունքները ցույց են տվել, որ եթե, օրինակ, մարդուն անհրաժեշտ է դրդել գնել այս կամ այն ապրանքը, պետք է ծանոթացնել նրան այլ մարդկանց գնահատականների և ասածների հետ տվյալ ապրանքի մասին: Ուշագրավն այն է, որ եթե պոտենցիալ գնորդը կարդացել է հայտարարություններ այն մասին, որ այս կամ այն մարդն արդեն պատրաստվում է գնել տվյալ ապրանքը, նա հաճախակիորեն հրաժարվում է գնումից:
Ուսումնասիրության համահեղինակ Այլեթ Ֆիշբահը պնդում է, որ մեծամասնության օրինակին հետևելու ցանկությունը հոգեբանական խոր արմատներ ունի:
«Երբ մարդը հետևում է մեծամասնությանը, նա իր վրա է փորձում ուրիշների նախասիրություններն ու կարծիքները: Ինչ վերաբերում է հստակ գործողություններին, նա ցանկանում է տարբերվել ուրիշներից: Այնպես որ, եթե ցանկանում եք համոզել մարդկանց այս կամ այլ կերպ վարվել, պետք է խոսել ոչ թե ձեր արածների, այլ ձեր նախընտրություների մասին», - եզրակացրել է Ֆիշբահը:
Հոգեբաններ. մարդիկ հակված են ուրիշներին դատել խոսքով, այլ ոչ թե գործով
Մի շարք ուսումնասիրությունների արդյունքում գիտնականները եկել են այն եզրակացության, որ մարդը հակված է կիսել իր շրջապատի մարդկանց կարծիքները, սակայն վարվել այլ կերպ: «Газета.Ru»-ի փոխանցմամբ՝ այդ իսկ պատճառով եթե որևէ մեկը ցանկանում է համախոհներ ձեռք բերել, նա պետք է շեշտադրումներ անի ոչ թե իր արածների, այլ մտածածների վրա:
Ուսումնասիրությունների արդյունքները ցույց են տվել, որ եթե, օրինակ, մարդուն անհրաժեշտ է դրդել գնել այս կամ այն ապրանքը, պետք է ծանոթացնել նրան այլ մարդկանց գնահատականների և ասածների հետ տվյալ ապրանքի մասին: Ուշագրավն այն է, որ եթե պոտենցիալ գնորդը կարդացել է հայտարարություններ այն մասին, որ այս կամ այն մարդն արդեն պատրաստվում է գնել տվյալ ապրանքը, նա հաճախակիորեն հրաժարվում է գնումից:
Ուսումնասիրության համահեղինակ Այլեթ Ֆիշբահը պնդում է, որ մեծամասնության օրինակին հետևելու ցանկությունը հոգեբանական խոր արմատներ ունի:
«Երբ մարդը հետևում է մեծամասնությանը, նա իր վրա է փորձում ուրիշների նախասիրություններն ու կարծիքները: Ինչ վերաբերում է հստակ գործողություններին, նա ցանկանում է տարբերվել ուրիշներից: Այնպես որ, եթե ցանկանում եք համոզել մարդկանց այս կամ այլ կերպ վարվել, պետք է խոսել ոչ թե ձեր արածների, այլ ձեր նախընտրություների մասին», - եզրակացրել է Ֆիշբահը:
7or.am