«Պետական մարմնի որևէ ներկայացուցիչ պատասխանատվություն չի կրել»
Նախկին խորհրդային երկրներից միայն Հայաստանում է, որ ավտոմեքենաների 90%-ն օգտագործում է բնական գազ: Չնայած դա տնտեսող տարբերակ է, սակայն տեղի են ունենում նաև դժբախտ պատահարներ՝ անվտանգության կանոնները խախտելու պատճառով: Այս մասին այսօր լրագրողներին ասել է ՏԿԱԻ գազասարքավորումների և վառելիքի օբյեկտների տեխանվտանգության փորձաքննության բաժնի պետ Ռուբեն Բադեյանը: Նրա խոսքերով՝ գազալցակայաններում պայթյունների 90 տոկոսի դեպքում մեղավորը վարորդներն են. շատերն իրենց մեքենայի գազաբալոնը ժամանակին չեն ներկայացնում ստուգման:
–Աշխատակիցները պետք է վարորդներից անպայման պահանջեն գազաբալոնների փորձարկման վկայականը,–ասել է Բադեյանը՝ հիշեցնելով, որ Հարավարևմտյան թաղամասում և Գառնիում վերջերս տեղի ունեցած պայթյունների պատճառը գազաբալոններն էին։
«Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ հանրային կապերի պատասխանատու Սիրանույշ Զաքարյանն էլ ընդգծել է՝ մեղքը միայն վարորդների վրա գցելը սխալ է. վարորդներից շատերն անգամ չգիտեն, որ բալոնները պետք է փորձաքննություն անցնեն.
–Վեց ընկերությունների ներկայացուցիչներ խոստովանել են, որ 5-6 հազար դրամով վարորդներին փորձարկման կտրոն են տրամադրել։ Մինչդեռ, առ այսօր չի եղել մի դեպք, երբ պետական մարմնի մի ներկայացուցիչ պատասխանատվություն կրի պատահածի համար։
«Պետական մարմնի որևէ ներկայացուցիչ պատասխանատվություն չի կրել»
Նախկին խորհրդային երկրներից միայն Հայաստանում է, որ ավտոմեքենաների 90%-ն օգտագործում է բնական գազ: Չնայած դա տնտեսող տարբերակ է, սակայն տեղի են ունենում նաև դժբախտ պատահարներ՝ անվտանգության կանոնները խախտելու պատճառով: Այս մասին այսօր լրագրողներին ասել է ՏԿԱԻ գազասարքավորումների և վառելիքի օբյեկտների տեխանվտանգության փորձաքննության բաժնի պետ Ռուբեն Բադեյանը: Նրա խոսքերով՝ գազալցակայաններում պայթյունների 90 տոկոսի դեպքում մեղավորը վարորդներն են. շատերն իրենց մեքենայի գազաբալոնը ժամանակին չեն ներկայացնում ստուգման:
–Աշխատակիցները պետք է վարորդներից անպայման պահանջեն գազաբալոնների փորձարկման վկայականը,–ասել է Բադեյանը՝ հիշեցնելով, որ Հարավարևմտյան թաղամասում և Գառնիում վերջերս տեղի ունեցած պայթյունների պատճառը գազաբալոններն էին։
«Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» ՀԿ հանրային կապերի պատասխանատու Սիրանույշ Զաքարյանն էլ ընդգծել է՝ մեղքը միայն վարորդների վրա գցելը սխալ է. վարորդներից շատերն անգամ չգիտեն, որ բալոնները պետք է փորձաքննություն անցնեն.
–Վեց ընկերությունների ներկայացուցիչներ խոստովանել են, որ 5-6 հազար դրամով վարորդներին փորձարկման կտրոն են տրամադրել։ Մինչդեռ, առ այսօր չի եղել մի դեպք, երբ պետական մարմնի մի ներկայացուցիչ պատասխանատվություն կրի պատահածի համար։
7or.am