Քաղաքացու անձնագիրն առգրավել են սահմանային անցակետում
Սահմանային հսկողության անցակետի աշխատակցի կողմից անձնագիրն առգրավված քաղաքացին դիմել է Օմբուդսմենին և խնդրել աջակցություն իր անձնագրի հարցը լուծելու համար : Առգրավված անձնագրի տերը տեղեկացրել է Օմբուդսմենի ներկայացուցչին, որ սահմանային հսկողության անցակետը հատելու ժամանակ անցակետի աշխատակիցն իրենից վերցրել է իր անձնագիրը` տեղեկացնելով, որ անցել է անձնագրի վավերականության ժամկետը, միաժամանակ նշելով, որ իր անձնագիրը կարող է ստանալ Ոստիկանության համապատասխան անձնագրային բաժնից: Քաղաքացին տեղեկացրել է նաև, որ դրանից հետո դիմել է Ոստիկանության համապատասխան անձնագրային բաժին, սակայն իրեն հայտնել են, որ իր անձնագիրը չեն ստացել: Այնուհետև դիմել է նաև Ոստիկանության անձնագրային և վիզաների վարչություն, որտեղ իր անձնագրի վերաբերյալ որևէ տեղեկություն ևս չեն տրամադրել : Քաղաքացու անձնագրի հարցի հետ կապված պարզաբանումների ստանալու նպատակով Օմբուդսմենի ներկայացուցիչը գրագրություն է սկսել Ոստիկանության հետ : Ոստիկանությունից տեղեկացրել են, որ տվյալ անձնագրի տերը դիմել է իրենց` անձնագրի կորստյան դիմումով և նշված փաստաթղթի տվյալները հաշվառված են իրենց համակարգում` որպես անվավեր անձնագիր, սակայն քաղաքացու հաջորդ դիմումը`առ այն, որ նա գտել է իր անձնագիրը անհետևանք է թողնվել համապատասխան աշխատակցի կողմից : Արդյուքնում, Ոստիկանությունը վերադարձրել է քաղաքացու անձնագիրը և հանձնարարական է ուղարկել անձնագրային ծառայությունների բոլոր ղեկավարներին,այսուհետ հատուկ ուշադրություն դարձնել իրենց ենթակա աշխատակիցների աշխատանքային պարտականությունները կատարելու հարցում այսուհետ նմատաիպ դեպքերը բացառելու նպատակով։
Քաղաքացու անձնագիրն առգրավել են սահմանային անցակետում
Սահմանային հսկողության անցակետի աշխատակցի կողմից անձնագիրն առգրավված քաղաքացին դիմել է Օմբուդսմենին և խնդրել աջակցություն իր անձնագրի հարցը լուծելու համար :
Առգրավված անձնագրի տերը տեղեկացրել է Օմբուդսմենի ներկայացուցչին, որ սահմանային հսկողության անցակետը հատելու ժամանակ անցակետի աշխատակիցն իրենից վերցրել է իր անձնագիրը` տեղեկացնելով, որ անցել է անձնագրի վավերականության ժամկետը, միաժամանակ նշելով, որ իր անձնագիրը կարող է ստանալ Ոստիկանության համապատասխան անձնագրային բաժնից: Քաղաքացին տեղեկացրել է նաև, որ դրանից հետո դիմել է Ոստիկանության համապատասխան անձնագրային բաժին, սակայն իրեն հայտնել են, որ իր անձնագիրը չեն ստացել: Այնուհետև դիմել է նաև Ոստիկանության անձնագրային և վիզաների վարչություն, որտեղ իր անձնագրի վերաբերյալ որևէ տեղեկություն ևս չեն տրամադրել :
Քաղաքացու անձնագրի հարցի հետ կապված պարզաբանումների ստանալու նպատակով Օմբուդսմենի ներկայացուցիչը գրագրություն է սկսել Ոստիկանության հետ : Ոստիկանությունից տեղեկացրել են, որ տվյալ անձնագրի տերը դիմել է իրենց` անձնագրի կորստյան դիմումով և նշված փաստաթղթի տվյալները հաշվառված են իրենց համակարգում` որպես անվավեր անձնագիր, սակայն քաղաքացու հաջորդ դիմումը`առ այն, որ նա գտել է իր անձնագիրը անհետևանք է թողնվել համապատասխան աշխատակցի կողմից :
Արդյուքնում, Ոստիկանությունը վերադարձրել է քաղաքացու անձնագիրը և հանձնարարական է ուղարկել անձնագրային ծառայությունների բոլոր ղեկավարներին,այսուհետ հատուկ ուշադրություն դարձնել իրենց ենթակա աշխատակիցների աշխատանքային պարտականությունները կատարելու հարցում այսուհետ նմատաիպ դեպքերը բացառելու նպատակով։
ՄԻՊ