Զատկիձվերըկարմիր կամ ծաղկավոր է պետք ներկել։ Այս մասին այսօր հրավիրված ասուլիսում ասել է նկարչուհի, ազգագրագետ ԼուսիկԱգուլեցին՝ պարզաբանելով, որ կարմիրը խորհրդանշումէՔրիստոսիարյանգույնը, իսկծաղիկները՝ գարուննուբնությունը։
Ազգագրագետը հերքել է ազգաբնակչության շրջանում տարածված այն տեսակետը, թե նոր մահացած մարդկանց ընտանիքներում Զատկին ձու չպետք է ներկել։
–Զատիկըոչթեայդմահացածի, այլժողովրդիուՔրիստոսի տոնն է,- նշել է Ագուլեցին:
Նա նաև հավելել է, որ նախընտրելի է չրերի յոթ տեսակներով չամչարակ, խնջլուս և փլավ պատրաստելը, ընդ որում՝ ոչ միայն չամիչով, այլ նաև՝ չրերով։
–Զատիկըբնությանզարթոնքնէ: Նախաքրիստոնեականշրջանիցեկած այս տոնը քրիստոնեությանընդունումիցհետո սկսեց նշվել որպես Հարությանտոն: Այսինքն, ԶատիկնուՀարությունըմիտոնդարձան,- հավելել է նա։
Տոնական ձվերը կարմիր կամ ծաղկավոր է պետք ներկել
Զատկի ձվերը կարմիր կամ ծաղկավոր է պետք ներկել։ Այս մասին այսօր հրավիրված ասուլիսում ասել է նկարչուհի, ազգագրագետ Լուսիկ Ագուլեցին՝ պարզաբանելով, որ կարմիրը խորհրդանշում է Քրիստոսի արյան գույնը, իսկ ծաղիկները՝ գարունն ու բնությունը։
Ազգագրագետը հերքել է ազգաբնակչության շրջանում տարածված այն տեսակետը, թե նոր մահացած մարդկանց ընտանիքներում Զատկին ձու չպետք է ներկել։
–Զատիկը ոչ թե այդ մահացածի, այլ ժողովրդի ու Քրիստոսի տոնն է,- նշել է Ագուլեցին:
Նա նաև հավելել է, որ նախընտրելի է չրերի յոթ տեսակներով չամչարակ, խնջլուս և փլավ պատրաստելը, ընդ որում՝ ոչ միայն չամիչով, այլ նաև՝ չրերով։
–Զատիկը բնության զարթոնքն է: Նախաքրիստոնեական շրջանից եկած այս տոնը քրիստոնեության ընդունումից հետո սկսեց նշվել որպես Հարության տոն: Այսինքն, Զատիկն ու Հարությունը մի տոն դարձան,- հավելել է նա։
7or.am