Փորձագետները գնահատել են բուհերի բարելավման պլանների իրատեսականությունը
Փորձագետները ՈԱԱԿ են ներկայացրել ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում անցնող հինգ բուհերի փորձագիտական զեկույցներում նշված թերությունների վերացման ծրագրերի (բարելավման պլան) վերաբերյալ կարծիքները և գնահատականները: Փորձագիտական զեկույցներում նշված թերությունների վերացման ծրագրերը գնահատվել են ըստ իրատեսական ու սահմանված ժամկետներում իրագործելի լինելու հանգամանքի:
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանը, Պետական կառավարման ակադեմիան, Երևանի «Հայբուսակ» համալսարանը, Երևանի Մխիթար Գոշ հայ-ռուսական միջազգային համալսարանը և Երևանի գյուղատնտեսական համալսարանը ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում են անցնում:
Հավատարմագրման դիմած բուհերը գործընթացի առաջին փուլում ինքնավերլուծություն էին ներկայացրել «Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն»: Զեկույցն ուսումնասիրելուց հետո կայացավ փորձագիտական խմբերի այցը համալսարաններ, որից հետո բուհերին ուղարկվեցին փորձագետների զեկույցները: Հաշվի առնելով փորձագետների մատնանշած խնդիրները և բարելավման ուղղությամբ խորհուրդները`բուհերից յուրաքանչյուրը կազմել է բարելավման պլան հստակ ժամանակացույցով: Փորձագետները ծանոթացել են բուհերի փորձագիտական զեկույցներում նշված թերությունների վերացման ծրագրերին ու գնահատել` հաշվի առնելով, թե որքանով են դրանքփոխկապակցված գործունեության ոլորտների համար ընտրված ռազմավարությունների և նպատակների հետ, որքանովէ ապահովվում քայլերի տրամաբանական հաջորդականությունը, որքանով են տրամադրված ռեսուրսները բավարարխնդիրների լուծման համար, սահմանված են արդյոք պատասխանատուներ ամեն քայլի համար, արդյոք ծրագրերի իրագործման համար սահմանված ժամանակահատվածը իրատեսական է և այլն:
Ըստ հավատարմագրման կարգի` հաջորդ քայլը կլինի հավատարմագրման հանձնաժողովի կողմից որոշման ընդունումը` հիմնված փորձագետների զեկույցների և բուհերի փորձագիտական զեկույցներում նշված թերությունների վերացման ծրագրերի վրա:
Փորձագետները գնահատել են բուհերի բարելավման պլանների իրատեսականությունը
Փորձագետները ՈԱԱԿ են ներկայացրել ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում անցնող հինգ բուհերի փորձագիտական զեկույցներում նշված թերությունների վերացման ծրագրերի (բարելավման պլան) վերաբերյալ կարծիքները և գնահատականները: Փորձագիտական զեկույցներում նշված թերությունների վերացման ծրագրերը գնահատվել են ըստ իրատեսական ու սահմանված ժամկետներում իրագործելի լինելու հանգամանքի:
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանը, Պետական կառավարման ակադեմիան, Երևանի «Հայբուսակ» համալսարանը, Երևանի Մխիթար Գոշ հայ-ռուսական միջազգային համալսարանը և Երևանի գյուղատնտեսական համալսարանը ինստիտուցիոնալ հավատարմագրում են անցնում:
Հավատարմագրման դիմած բուհերը գործընթացի առաջին փուլում ինքնավերլուծություն էին ներկայացրել «Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն»: Զեկույցն ուսումնասիրելուց հետո կայացավ փորձագիտական խմբերի այցը համալսարաններ, որից հետո բուհերին ուղարկվեցին փորձագետների զեկույցները: Հաշվի առնելով փորձագետների մատնանշած խնդիրները և բարելավման ուղղությամբ խորհուրդները`բուհերից յուրաքանչյուրը կազմել է բարելավման պլան հստակ ժամանակացույցով: Փորձագետները ծանոթացել են բուհերի փորձագիտական զեկույցներում նշված թերությունների վերացման ծրագրերին ու գնահատել` հաշվի առնելով, թե որքանով են դրանքփոխկապակցված գործունեության ոլորտների համար ընտրված ռազմավարությունների և նպատակների հետ, որքանովէ ապահովվում քայլերի տրամաբանական հաջորդականությունը, որքանով են տրամադրված ռեսուրսները բավարարխնդիրների լուծման համար, սահմանված են արդյոք պատասխանատուներ ամեն քայլի համար, արդյոք ծրագրերի իրագործման համար սահմանված ժամանակահատվածը իրատեսական է և այլն:
Ըստ հավատարմագրման կարգի` հաջորդ քայլը կլինի հավատարմագրման հանձնաժողովի կողմից որոշման ընդունումը` հիմնված փորձագետների զեկույցների և բուհերի փորձագիտական զեկույցներում նշված թերությունների վերացման ծրագրերի վրա: