Հյուսիս-հարավ. աշխատանքներն ընթանում են ըստ ժամանակացույցի
Երևան-Արարատ հատվածում բետոնափռումը կատարվում է աջ երթևեկելի գոտում: Այդ հատվածի ամբողջականերկարությունը 19.5 կմ է: Ձախ կողմը բետոնապատված է ամբողջությամբ, իսկ աջ կողմում՝ 9.1 կմ-ն:
Երևան-Արարատ հատվածում բետոնափռումը կատարվում է աջ երթևեկելի գոտում: Այդ հատվածի ամբողջականերկարությունը 19.5 կմ է: Ձախ կողմը բետոնապատված է ամբողջությամբ, իսկ աջ կողմում՝ 9.1 կմ-ն:
Երևան-Աշտարակ հատվածում բետոնափռման աշխատանքներ ընթանում են ձախ երթևեկելի գոտում: Աջ կողմըբետոնապատված է ամբողջությամբ, ձախ կողմում՝ 5.2կմ-ն: Հողային աշխատանքներ և նոր ճանապարհի կառուցման աշխատանքներ են ընթանում նաև Աշտարակ-Թալինհատվածում: Այստեղ գործող ճանապարհը լայնացնելուց բացի, կատարվում են նաև 9 կմ շրջանցիկ հատվածիկառուցման աշխատանքներ: Կառուցվում են տարբեր բացվածքներով բետոնյա հեղեղատար կառուցվածքներ, տարբերնշանակության անցումներ:
Հյուսիս-հարավ. աշխատանքներն ընթանում են ըստ ժամանակացույցի
Երևան-Արարատ հատվածում բետոնափռումը կատարվում է աջ երթևեկելի գոտում: Այդ հատվածի ամբողջականերկարությունը 19.5 կմ է: Ձախ կողմը բետոնապատված է ամբողջությամբ, իսկ աջ կողմում՝ 9.1 կմ-ն:
Երևան-Արարատ հատվածում բետոնափռումը կատարվում է աջ երթևեկելի գոտում: Այդ հատվածի ամբողջականերկարությունը 19.5 կմ է: Ձախ կողմը բետոնապատված է ամբողջությամբ, իսկ աջ կողմում՝ 9.1 կմ-ն:
Երևան-Աշտարակ հատվածում բետոնափռման աշխատանքներ ընթանում են ձախ երթևեկելի գոտում: Աջ կողմըբետոնապատված է ամբողջությամբ, ձախ կողմում՝ 5.2կմ-ն:
Հողային աշխատանքներ և նոր ճանապարհի կառուցման աշխատանքներ են ընթանում նաև Աշտարակ-Թալինհատվածում: Այստեղ գործող ճանապարհը լայնացնելուց բացի, կատարվում են նաև 9 կմ շրջանցիկ հատվածիկառուցման աշխատանքներ: Կառուցվում են տարբեր բացվածքներով բետոնյա հեղեղատար կառուցվածքներ, տարբերնշանակության անցումներ:
ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարություն