«Google»-ի ապրանքանիշը ճանաչվել է ամենաթանկն աշխարհում
«Millward Brown» խոշոր վերլուծական կենտրոնի գնահատմամբ՝ ամերիկյան «Google» ընկերության ապրանքանիշը ամենաթանկն է աշխարհում։ Մեկ տարվա ընթացքում նրա արժեքը բարձրացել է 40%-ով՝ կազմելով 159 մլրդ դոլար։
Դա թույլ է տվել ընկերությանը շրջանցել ամերիկյան մեկ այլ, «Apple» ընկերությանը, որի ապրանքանիշի գինը նախորդ տարի ընկել է 20%-ով և կազմել է 148 մլրդ դոլար։ Երրորդ տեղում, ինչպես և նախորդ տարի, «IBM»-ն է։ Նրա ապրանքանիշի արժեքն է 107 մլրդ դոլար:
«Google»-ի ապրանքանիշը ճանաչվել է ամենաթանկն աշխարհում
«Millward Brown» խոշոր վերլուծական կենտրոնի գնահատմամբ՝ ամերիկյան «Google» ընկերության ապրանքանիշը ամենաթանկն է աշխարհում։ Մեկ տարվա ընթացքում նրա արժեքը բարձրացել է 40%-ով՝ կազմելով 159 մլրդ դոլար։
Դա թույլ է տվել ընկերությանը շրջանցել ամերիկյան մեկ այլ, «Apple» ընկերությանը, որի ապրանքանիշի գինը նախորդ տարի ընկել է 20%-ով և կազմել է 148 մլրդ դոլար։ Երրորդ տեղում, ինչպես և նախորդ տարի, «IBM»-ն է։ Նրա ապրանքանիշի արժեքն է 107 մլրդ դոլար:
Այս մասին հայտնում է Gazet.ru–ն։