«Հնարավո՞ր է արդյոք, որ ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ռազմավարության ծրագիրը, հատկապես ամրագոտիների կիրառումը և տույժ ու տուգանքների գանձումն ուղղված է բյուջեի դիֆիցիտը լրացնելուն» հարցին ՀՀ տրանսպորտի նախարարի առաջին տեղակալ Հրանտ Բեգլարյանը, ով հյուրընկալվել էր «Նովոստի» մամուլի ակումբում, պատասխանել է.
-Դա բյուջեի լրացման համար չի իրականացվում։ Ռազմավարությունը մշակվում է դեռ նախորդ տարվանից և բոլորովին այդպիսի նպատակներ չի հետապնդում։
Ինչի՞ն է միտված ամրագոտիների կիրառումը
«Հնարավո՞ր է արդյոք, որ ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ռազմավարության ծրագիրը, հատկապես ամրագոտիների կիրառումը և տույժ ու տուգանքների գանձումն ուղղված է բյուջեի դիֆիցիտը լրացնելուն» հարցին ՀՀ տրանսպորտի նախարարի առաջին տեղակալ Հրանտ Բեգլարյանը, ով հյուրընկալվել էր «Նովոստի» մամուլի ակումբում, պատասխանել է.
-Դա բյուջեի լրացման համար չի իրականացվում։ Ռազմավարությունը մշակվում է դեռ նախորդ տարվանից և բոլորովին այդպիսի նպատակներ չի հետապնդում։
7or.am