Կարելի՞ է արդյոք բեմում և եթերում հայհոյանք ու ժարգոն օգտագործել
-Կարծում եմ՝ բեմում կարելի է անել ամեն ինչ, եթե տաղանդավոր է արվում։ Խնդիրը ոչ թե ժարգոն բեմ հանելն է, այլ հանդիսատեսի մտքի ու զգացմունքների վրա ազդելը, և երբ ժարգոնը դառնում է միջոց, դա նորմալ է, իսկ ցանկացած հայհոյանք վիրավորանք է պարունակում. պետք է իրավիճակը հաշվի առնել,-խոսելով այն մասին, թե կարելի՞ է արդյոք բեմից կամ եթերից հայհոյանք ու ժարգոնային արտահայտություններ հնչեցնել, ասել է Տիկնիկային թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ռուբեն Բաբայանը։
Գրող, դրամատուրգ Վահրամ Սահակյանն էլ նշել է, թե չի ընդունում հայհոյախառն արտահայտություններով բեմադրություն և հաղորդումներ։
-Հիմա շատ հայհոյանքով սցենարներ գրելը մոդա է դարձել, և այնպիսի մարդիկ, ովքեր ընդհանրապես սցենար գրելու գաղափար չունեն, հայհոյախառն սցենարներ են գրում, ու ամբողջը էկրանից մենք լսում ու տեսնում ենք։ Ժարգոնն ու հայհոյանքը պետք է արդարացված լինեն. իմ հերոսների պարագայում դա արդարացված է,-ասել է նա։
Կարելի՞ է արդյոք բեմում և եթերում հայհոյանք ու ժարգոն օգտագործել
-Կարծում եմ՝ բեմում կարելի է անել ամեն ինչ, եթե տաղանդավոր է արվում։ Խնդիրը ոչ թե ժարգոն բեմ հանելն է, այլ հանդիսատեսի մտքի ու զգացմունքների վրա ազդելը, և երբ ժարգոնը դառնում է միջոց, դա նորմալ է, իսկ ցանկացած հայհոյանք վիրավորանք է պարունակում. պետք է իրավիճակը հաշվի առնել,-խոսելով այն մասին, թե կարելի՞ է արդյոք բեմից կամ եթերից հայհոյանք ու ժարգոնային արտահայտություններ հնչեցնել, ասել է Տիկնիկային թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Ռուբեն Բաբայանը։
Գրող, դրամատուրգ Վահրամ Սահակյանն էլ նշել է, թե չի ընդունում հայհոյախառն արտահայտություններով բեմադրություն և հաղորդումներ։
-Հիմա շատ հայհոյանքով սցենարներ գրելը մոդա է դարձել, և այնպիսի մարդիկ, ովքեր ընդհանրապես սցենար գրելու գաղափար չունեն, հայհոյախառն սցենարներ են գրում, ու ամբողջը էկրանից մենք լսում ու տեսնում ենք։ Ժարգոնն ու հայհոյանքը պետք է արդարացված լինեն. իմ հերոսների պարագայում դա արդարացված է,-ասել է նա։
7or.am