Պատկերացրեք իրավիճակը. դուք միայնակ, ֆոտոապարատը հետներդ (Canon 60D, և երկու օբյեկտիվ՝ EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM և EF 100mm f/2.8 Macro USM), մայր Արաքսի ափերով քայլամոլոր գնում եք, ալյաց մեջը հիշատակ հին–հին դարի փնտրում եք, ու էդ մոմենտին վարարած ջուրը բերում է Սերժին ու Տիկոյին, իսկ դուք լավ լողալ գիտեք, բայց ջուրն էնքան ուժեղ է, որ հազիվ մի հոգու կարողանաք փրկել։
Հիմա հարցը՝
ո՞ր օբյեկտիվով կնկարեք՝ 17-85-ով, թե՞ 100 միլիմետրանոցով, ո՞րն է ճիշտ ԼՐԱԳՐՈՂԱԿԱՆ ԷԹԻԿԱՅԻ տեսակետից։
Վարարած ջուրը բերում է Սերժին ու Տիկոյին, իսկ դուք լավ լողալ գիտեք, բայց ջուրն էնքան ուժեղ է, որ հազիվ մի հոգու կարողանաք փրկել...
Հարց լողալ իմացող փորձառու լուսանկարիչ լրագրողներին
Պատկերացրեք իրավիճակը. դուք միայնակ, ֆոտոապարատը հետներդ (Canon 60D, և երկու օբյեկտիվ՝ EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM և EF 100mm f/2.8 Macro USM), մայր Արաքսի ափերով քայլամոլոր գնում եք, ալյաց մեջը հիշատակ հին–հին դարի փնտրում եք, ու էդ մոմենտին վարարած ջուրը բերում է Սերժին ու Տիկոյին, իսկ դուք լավ լողալ գիտեք, բայց ջուրն էնքան ուժեղ է, որ հազիվ մի հոգու կարողանաք փրկել։
Հիմա հարցը՝
ո՞ր օբյեկտիվով կնկարեք՝ 17-85-ով, թե՞ 100 միլիմետրանոցով, ո՞րն է ճիշտ ԼՐԱԳՐՈՂԱԿԱՆ ԷԹԻԿԱՅԻ տեսակետից։
Զորիկ Գալստյանի ֆեյսբուքյան էջից