Քաղաքական

08.01.2013 15:20


Հեռուստա- և ռադիոընկերությունների քաղաքական գովազդի գները

Հեռուստա- և ռադիոընկերությունների քաղաքական գովազդի գները

2013 թվականի փետրվարի 18-ին կայանալիք ՀՀ նախագահի ընտրությունների քարոզարշավի ժամանակահատվածում նախընտրական քարոզչության համար տրամադրվող վճարովի եթերաժամի 1 րոպեի համար հեռուստաընկերություններն ու ռադիոընկերությունները սահմանել են հետևյալ սակագները.

«Շանթ» -120 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«Արմենիա TV » -110 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

Հ1-80 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

Հ2 -60 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ) / 30 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)` մինչև ժամը 18:00-ը

«Կենտրոն»- 32400 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«Երկիր Մեդիա» - 30 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ), 25 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)`մինչև ժամը 18:00

«Ա TV»- 24 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«ԱՐ»- 20 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«ԱրմՆյուզ»- 18 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«Երեւան»- 15 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«ՌԱԴԻՈ 107 ՖՄ»- 2800 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)

«Հանրային ռադիո»- 3600 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ):

Սակագների մասին տեղեկությունները iLur.am-ին տրամադրել են հեռուստաընկերություններն ու ռադիոընկերությունները:

 

Այս խորագրի վերջին նյութերը