Հեռուստա- և ռադիոընկերությունների քաղաքական գովազդի գները
2013 թվականի փետրվարի 18-ին կայանալիք ՀՀ նախագահի ընտրությունների քարոզարշավի ժամանակահատվածում նախընտրական քարոզչության համար տրամադրվող վճարովի եթերաժամի 1 րոպեի համար հեռուստաընկերություններն ու ռադիոընկերությունները սահմանել են հետևյալ սակագները.
«Շանթ» -120 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
«Արմենիա TV » -110 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
Հ1-80 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
Հ2 -60 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ) / 30 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)` մինչև ժամը 18:00-ը
Հեռուստա- և ռադիոընկերությունների քաղաքական գովազդի գները
2013 թվականի փետրվարի 18-ին կայանալիք ՀՀ նախագահի ընտրությունների քարոզարշավի ժամանակահատվածում նախընտրական քարոզչության համար տրամադրվող վճարովի եթերաժամի 1 րոպեի համար հեռուստաընկերություններն ու ռադիոընկերությունները սահմանել են հետևյալ սակագները.
«Շանթ» -120 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
«Արմենիա TV » -110 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
Հ1-80 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
Հ2 -60 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ) / 30 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)` մինչև ժամը 18:00-ը
«Կենտրոն»- 32400 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
«Երկիր Մեդիա» - 30 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ), 25 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)`մինչև ժամը 18:00
«Ա TV»- 24 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
«ԱՐ»- 20 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
«ԱրմՆյուզ»- 18 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
«Երեւան»- 15 000 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
«ՌԱԴԻՈ 107 ՖՄ»- 2800 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ)
«Հանրային ռադիո»- 3600 դրամ (ներառյալ ԱԱՀ):
Սակագների մասին տեղեկությունները iLur.am-ին տրամադրել են հեռուստաընկերություններն ու ռադիոընկերությունները: