«Advertising Standards Authority» (ASA) պետական կազմակերպությունը, որը զբաղվում է օրենքների պահպանմանբ և իրագործմամբ, ուսումնասիրել է հայտնի «PepsiCo.» ընկերության հասցեյին ներկայացված բողոքները: Ընկերության մեղադրում են, որ իր անցկացրած ակցիաների հաղթողներին ամբողջական շահույթը չի տրամադրում: Բանն այն է, որ «Pepsi»-ին 800 դոլարի չափ շահույթ է խոստացել բոլոր այն մարդկանց, ովքեր պեպսի են գնելու: Ակցիային մասնակցելու համար հարկավոր էր միայն ապրանքանիշի վրա գտնվող շտրիխ-կոդն ուղարկել էլեկտրոնային հասցեով կամ բջջայինով:
Ակցիայի մասնակիցներից մեկը պնդում է, որ շահել է բազմաթիվ նվերներ, սակայն ընկերությունը համաձայնել է վճարել միայն մեկ շահույթի գումարը՝ պատճառաբանելով, թե մեկ մարդուն մեկ նվեր է հասնում: «Advertising Standards Authority» կազմակերպությունը եզրակացրել է, որ «Pepsi»-ին խախտել է կանոնները, քանի որ ակցիայի պայմաններում նշված չէ, թե մեկ IP-համարից ուղղարկված հաղորդագրությունները կարող են հաղթել միայն մեկ անգամ: ASA-ի եզրակացությունը չի նշանակում է, թե ընկերությունը ստիպված կլինի բողոքը ներկայացնող մասնակցի վճարելն իր բոլոր շահույթների գումարը, սակայն եթե մասնակիցը դիմի դատարան, ապա նմանատիպ հնարավորություն կա:
«Pepsi»-ն խաբո՞ւմ է ակցիաների մասնակիցներին
«Advertising Standards Authority» (ASA) պետական կազմակերպությունը, որը զբաղվում է օրենքների պահպանմանբ և իրագործմամբ, ուսումնասիրել է հայտնի «PepsiCo.» ընկերության հասցեյին ներկայացված բողոքները: Ընկերության մեղադրում են, որ իր անցկացրած ակցիաների հաղթողներին ամբողջական շահույթը չի տրամադրում: Բանն այն է, որ «Pepsi»-ին 800 դոլարի չափ շահույթ է խոստացել բոլոր այն մարդկանց, ովքեր պեպսի են գնելու: Ակցիային մասնակցելու համար հարկավոր էր միայն ապրանքանիշի վրա գտնվող շտրիխ-կոդն ուղարկել էլեկտրոնային հասցեով կամ բջջայինով:
Ակցիայի մասնակիցներից մեկը պնդում է, որ շահել է բազմաթիվ նվերներ, սակայն ընկերությունը համաձայնել է վճարել միայն մեկ շահույթի գումարը՝ պատճառաբանելով, թե մեկ մարդուն մեկ նվեր է հասնում: «Advertising Standards Authority» կազմակերպությունը եզրակացրել է, որ «Pepsi»-ին խախտել է կանոնները, քանի որ ակցիայի պայմաններում նշված չէ, թե մեկ IP-համարից ուղղարկված հաղորդագրությունները կարող են հաղթել միայն մեկ անգամ: ASA-ի եզրակացությունը չի նշանակում է, թե ընկերությունը ստիպված կլինի բողոքը ներկայացնող մասնակցի վճարելն իր բոլոր շահույթների գումարը, սակայն եթե մասնակիցը դիմի դատարան, ապա նմանատիպ հնարավորություն կա: