Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի նախագահ
Ռոբերտ Նազարյանին
Հարգելի պարոն Նազարյան, բջջային կապի ծառայություններ մատուցող «ԱրմենՏել» ընկերությունը (ԲԻԼԱՅՆ ապրանքանիշ) վերջին ամիսների ընթացքում արդեն երրորդ անգամն է, ինչ տևական ժամանակով զրկում է իր բաժանորդներին բջջային կապից և չի տրամադրում անհրաժեշտ ու համարժեք փոխհատուցում: Կապի վերջին խափանումը գրանցվել է 07:08 ին ժամը 18:00 ի սահմաններում և մինչև 00:00 այն վերականգնված չէր: Որպես պատկան մարմին, խնդրում ենք միջնորդել, որպեսզի վերոնշյալ ընկերությունը կամ զրկվի իրեն տրված լիցենզիայից, կամ` կարճ ժամանակահատվածում կատարի համապատասխան տեխնիկական վերազինում և տրամադրի համարժեք փոխհատուցում:
Բաժանորդները դժգոհում են «ԱրմենՏելից»
Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի նախագահ
Ռոբերտ Նազարյանին
Հարգելի պարոն Նազարյան, բջջային կապի ծառայություններ մատուցող «ԱրմենՏել» ընկերությունը (ԲԻԼԱՅՆ ապրանքանիշ) վերջին ամիսների ընթացքում արդեն երրորդ անգամն է, ինչ տևական ժամանակով զրկում է իր բաժանորդներին բջջային կապից և չի տրամադրում անհրաժեշտ ու համարժեք փոխհատուցում: Կապի վերջին խափանումը գրանցվել է 07:08 ին ժամը 18:00 ի սահմաններում և մինչև 00:00 այն վերականգնված չէր: Որպես պատկան մարմին, խնդրում ենք միջնորդել, որպեսզի վերոնշյալ ընկերությունը կամ զրկվի իրեն տրված լիցենզիայից, կամ` կարճ ժամանակահատվածում կատարի համապատասխան տեխնիկական վերազինում և տրամադրի համարժեք փոխհատուցում:
«Բիլայն» բջջային կապի մի խումբ բաժանորդներ
Բնօրինակը. http://www.facebook.com/zohrap.yeganyan