Հյուրանոցային համալիրից մինչև ձու, օղի, հիմա էլ` բնական աղբյուրի ջուր. «նորօրյա օլիգարխի» բիզնեսները շարունակում են ծաղկել. «Փաստ»
«Փաստ» օրաթերթը գրում է. Մեկ անգամ չէ, որ առիթ ունեցել ենք նշելու, որ 2018 թվականի իշխանափոխությունից հետո «իշխանությունների սրտի գործարար» Նարեկ Նալբանդյանի բիզնեսը օրեցօր ծաղկում է:
Ավելին, նա նորանոր «դաշտեր» է մուտք գործում: Բացի «Շիրակ» թռչնաֆաբրիկայից, որը հիմա դարձել է ձվի արտադրության առաջատարը, Ծաղկաձորի «Գոլդեն փելես» հյուրանոցային համալիրից, որն այժմ կոչվում է Eighty Eight Hotel and Spa և դարձել է ամենաշատ զբոսաշրջիկ ընդունած հյուրանոցը Ծաղկաձորում, իսկ Հայաստանում այդ ցուցանիշով առաջատարներից մեկը, նա վերջին շրջանում «նվաճում» է այլ ոլորտներ ևս:
Ի մասնավորի, բացել է «88» սուպերմարկետների ցանցն ու ընդլայնում է այն, սկսել է «էլիտար» օղիների շարքի արտադրություն և այստեղ ևս «ֆուրոր» է արել: Հիմա էլ պարզվում է «վարուցանք» է իրականացնում շշալցված խմելու ջրի շուկայում: «Նալբանդյան» բրենդի ներքո արտադրվող ջուրն ունի «Life», այսինքն՝ «Կյանք» անունը:
Ընդ որում, այս ջրի շշերի տեսքը ևս ցույց է տալիս, որ «նորօրյա օլիգարխը» ճոխությունների սիրահար է, այս դեպքում՝ թե՛ դիզայնի, թե՛ գովազդի առումով. ըստ արտադրողների, «բնության մեծագույն բարիքը՝ ջուրը, երբեք այսքան գրավիչ չի եղել»:
Հյուրանոցային համալիրից մինչև ձու, օղի, հիմա էլ` բնական աղբյուրի ջուր. «նորօրյա օլիգարխի» բիզնեսները շարունակում են ծաղկել. «Փաստ»
«Փաստ» օրաթերթը գրում է. Մեկ անգամ չէ, որ առիթ ունեցել ենք նշելու, որ 2018 թվականի իշխանափոխությունից հետո «իշխանությունների սրտի գործարար» Նարեկ Նալբանդյանի բիզնեսը օրեցօր ծաղկում է:
Ավելին, նա նորանոր «դաշտեր» է մուտք գործում: Բացի «Շիրակ» թռչնաֆաբրիկայից, որը հիմա դարձել է ձվի արտադրության առաջատարը, Ծաղկաձորի «Գոլդեն փելես» հյուրանոցային համալիրից, որն այժմ կոչվում է Eighty Eight Hotel and Spa և դարձել է ամենաշատ զբոսաշրջիկ ընդունած հյուրանոցը Ծաղկաձորում, իսկ Հայաստանում այդ ցուցանիշով առաջատարներից մեկը, նա վերջին շրջանում «նվաճում» է այլ ոլորտներ ևս:
Ի մասնավորի, բացել է «88» սուպերմարկետների ցանցն ու ընդլայնում է այն, սկսել է «էլիտար» օղիների շարքի արտադրություն և այստեղ ևս «ֆուրոր» է արել: Հիմա էլ պարզվում է «վարուցանք» է իրականացնում շշալցված խմելու ջրի շուկայում: «Նալբանդյան» բրենդի ներքո արտադրվող ջուրն ունի «Life», այսինքն՝ «Կյանք» անունը:
Ընդ որում, այս ջրի շշերի տեսքը ևս ցույց է տալիս, որ «նորօրյա օլիգարխը» ճոխությունների սիրահար է, այս դեպքում՝ թե՛ դիզայնի, թե՛ գովազդի առումով. ըստ արտադրողների, «բնության մեծագույն բարիքը՝ ջուրը, երբեք այսքան գրավիչ չի եղել»: