Նիկոլ Փաշինյանի հերթական վախերը. ինչո՞ւ է փոխվում «Քաղաքացիության մասին» ՀՀ օրենքը
Իրավական ակտերի միասնական տեղեկատվակ e-draft.am հարթակում հուլիսի 13-ից քննարկման է դրվել «Քաղաքացիության մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին օրենքի նախագիծը:
Գործող կարգավոումներով՝ Սահմանադրության 47-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն` ազգությամբ հայերը Հայաստանի Հանրապետությունում բնակություն հաստատելու պահից ունեն Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ձեռք բերելու իրավունք:
Օրենքի փոփոխության հիմնավորումների մեջ նշված է, որ նույն հոդվածի 6-րդ մասի համաձայն` նշված հոդվածով սահմանված իրավունքների իրականացման կարգը սահմանվում է օրենքով: «Քաղաքացիության մասին» օրենքով սահմանված չէ, թե որ պահից է անձը համարվում Հայաստանի Հանրապետությունում բնակություն հաստատած: Մասնավորապես, Օրենքի 13-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն` Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն չունեցող 18 տարին լրացած, գործունակ (բացառությամբ անգործունակ ճանաչված անձի կողմից նույն հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն` Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ստանալու դեպքի), օտարերկրյա պետությունում բնակվող (գտնվող) կամ Հայաստանի Հանրապետությունում օրինական հիմքով բնակվող (գտնվող) յուրաքանչյուր անձ իրավունք ունի դիմելու Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ստանալու համար, եթե օրենքով սահմանված կարգով վերջին երեք տարին մշտապես բնակվել է Հայաստանի Հանրապետությունում, կարող է բացատրվել հայերեն լեզվով և ծանոթ է Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը: Նույն հոդվածի 3-րդ մասը սահմանում է, որ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն չունեցող ազգությամբ հայ անձը կամ անգործունակ անձը, որի խնամակալը Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացի է, կարող է ստանալ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն առանց վերոհիշյալ պահանջների պահպանման:
Ըստ նախագծի հեղինակների՝ վերոգրյալից հետևում է, որ ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու գործընթացում Օրենքն առավել մեծ հնարավորություն է սահմանել ազգությամբ հայերի համար, քան ամրագրված է Սահմանադրությամբ: Մասնավորապես, Օրենքում հիշատակված չէ բնակություն հաստատելու պահից ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու իրավունքը, առանց որևէ նախապայմանի ՀՀ քաղաքացիություն ձեռք բերելու իրավունք է վերապահվել ազգությամբ հայերին:
Ենթադրվում է, որ օրենսդիրը նպատակ է ունեցել դրանով խթանել հայրենադարձությունը, խրախուսել Սփյուռքում հայապահպանությունը և սփյուռքահայերի շրջանում մեծացնել Հայաստանի Հանրապետությունում հասարակական, քաղաքական, տնտեսական գործունեության նկատմամբ հետաքրքրվածությունը, ինչպես նաև վերջիններիս մասնակցությունը հայանպաստ գործունեությանը:
Շատ ուշագրավ է հիմնավորման հետևյալ հատվածը:
ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայության կողմից վերջին տարիներին կատարված մեծաթիվ ուսումնասիրությունների արդյունքում պարզվել է, սակայն, որ ազգությամբ հայ հանդիսանալու հանգամանքով պայմանավորված ՀՀ քաղաքացիություն հայցող անձանց մի ստվար զանգվածը (հատկապես Մերձավոր Արևելքի երկրների քաղաքացիները) երբևէ չի եղել Հայաստանի Հանրապետությունում կամ ժամանել են հազվադեպ` 4-5 տարին մեկ անգամ և կարճ ժամկետներով, իսկ որոշ դեպքերում ժամանել են միայն ՀՀ քաղաքացիություն հայցելու նպատակով), տեղեկացված չեն հայկական մշակույթի, պատմության, ՀՀ-ում ընթացող հասարակական-քաղաքական և սոցիալ-տնտեսական գործընթացների մասին, ճանաչված չեն ծագման երկրի հայ համայնքում, որևէ մասնակցություն չունեն ծագման երկրներում հայ համայնքի և հայկական եկեղեցական կյանքին և, որպես կանոն, չեն իրականացնում հայանպաստ գործունեություն:
Իրականացված ուսումնասիրությունների արդյունքում պարզվել է նաև, որ ՀՀ քաղաքացիություն ստանալուց հետո, հիմնականում Մերձավոր Արևելքի երկրների (հատկապես Սիրիայի, Լիբանանի, Հորդանանի և այլն) քաղաքացիները Հայաստանի Հանրապետությունում անշարժ գույք ձեռք չեն բերել և տնտեսական գործունեություն չեն ծավալել, ինչպես նաև մեծ մասամբ Հայաստանի Հանրապետություն չեն այցելել: Բացի այդ, եղել են նաև դեպքեր, երբ ՀՀ քաղաքացիություն ստանալուց հետո ՀՀ քաղաքացու անձնագրերը օգտագործել են միայն այլ պետություններ ճամփորդելու հնարավորություն ունենալու համար:
Շատ ուշադիր կարդացինք: Ինչպես ասում են, և՞՞՞՞՞…
Նշված պատճառաբանության մեջ չկա որևէ բառ այն մասին, թե վիճակագրություն կա, օրինակ, որ այս կատեգորիայի անձինք ՀՀ քաղաքացիություն ստանալուց հետո հայկական անձնագիրն ի չարս են գործադրել, օրինախախտում կամ հանցագործություն են կատարել:
Ի՞նչ է նշանակում՝ «ՀՀ քաղաքացու անձնագրերը օգտագործել են միայն այլ պետություններ ճամփորդելու հնարավորություն ունենալու համար»… Սա բավարար պայման է, որ մարդուն զրկես պատմական հայրենիքի անձնագիր ունենալո՞ւց: Կամ ինչպե՞ս են որոշել ու որոշում անձանց ճանաչվածության կամ համայնքային ու ազգային կյանքին մասնակցության չափը:
Հաջորդ հիմնավորումն օրենքում փոփոխություններ կատարելու այն է, որ ազգությամբ հայ լինելու հիմքով ՀՀ քաղաքացիություն հայցող օտարերկրացիների ներկայացրած` ազգային պատկանելիությունը հավաստող փաստաթղթերի իրավաչափության գնահատման հարցում նույնպես գործնականում հաճախ բարդություններ են առաջանում:
«Մասնավորապես, օտարերկրյա քաղաքացիների անձը հաստատող փաստաթղթերում բացակայում են ազգային պատկանելիության մասին նշումները, միաժամանակ, օտարերկրացիները, որպես կանոն, հնարավորություն չունեն ծագման երկրի իրավասու մարմիններից ստանալու ազգությամբ հայ լինելու կամ համայնքային պատկանելիության մասին ապոստիլով հաստատված` փաստաթուղթ, քանի որ ազգային պատկանելիությունը փաստացի պաշտոնապես չի հաշվառվում»,- նշված է նախագծում:
Նախագծի հեղինակներն անհրաժեշտ էին համարել նշել նաև, որ համաձայն Կառավարության 2007 թվականի նոյեմբերի 23-ի N 1390-Ն որոշման N 1 հավելվածի 21-րդ կետի պահանջների, ՀՀ քաղաքացիություն հայցող անձի փաստաթղթերը ստանալուց հետո, ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայությունը 15-օրյա ժամկետում պարտավոր է ՀՀ ոստիկանության անձնագրային և վիզաների վարչություն ներկայացնել իր եզրակացությունը: Լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու անհրաժեշտության դեպքում ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայության եզրակացություն ներկայացնելու ժամկետը կարող է երկարաձգվել մինչև 15 օրով:
«Ակնհայտ է, որ օտարերկրյա պետությունների դեպքում, հատկապես առանձին դեպքերում ներքաղաքական սուր լարվածության և ռազմական գործողությունների գոտիներում, ՀՀ ԱԱԾ կողմից սահմանափակ ռեսուրսներով, կարճ ժամկետներում ՀՀ քաղաքացիություն հայցող անձի ներկայացրած կենսագրական տվյալների, այդ թվում` ազգությամբ հայ լինելու փաստի արժանահավատության անհրաժեշտ խորը և բազմակողմանի ստուգում իրականացնելը հաճախ անիրատեսական է դառնում»,- ասված է «Քաղաքացիության մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու նախագծում:
Շատ զավեշտալի հիմնավորում է, ինչ խոսք: Այսինքն՝ եթե հաճախ ԱԱԾ-ն չի կարողանում սահմանված ժամկետում հիմնավորել մարդու՝ հայ լինելու հանգամանքը, ուրեմն մնացած բոլորին նո՞ւյնպես պիտի զրկեն պարզեցված կարգով, ազգային պատկանելության հիմքով ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու հնարավորությունից:
Ինչևէ, «Քաղաքացիության մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին» օրենքի նախագծով առաջարկվում է ազգությամբ հայ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն չունեցող անձի կողմից Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ձեռք բերելու համար որպես պարտադիր պահանջ սահմանել Հայաստանի Հանրապետությունում վերջին 2 տարվա ընթացքում առնվազն 60 օր օրինական հիմքով բնակվելու կամ գտնվելու հանգամանքը:
Նախագծի հեղինակները կարծում են, որ Օրենքի այս փոփոխությամբ՝ ազգությամբ հայերի կողմից ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու գործընթացը կիրականացվի առավել արդյունավետ, կնպաստի ՀՀ քաղաքացիություն ստացող անձանց հայրենադարձությանը, կնվազեցնի ազգությամբ հայ ներկայացող, սակայն իրականում հայկականության հետ որևէ առնչություն չունեցող օտարերկրացիների կողմից Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն հայցելու դիմումների քանակը:
2018թ. իշխանափոխությունից հետո մի օրինաչափություն է նկատվում: Չգիտես՝ ինչ հրաշքով այս երկրի բոլոր արատավոր երևույթները ի հայտ եկան հենց այդ չարաբաստիկ տարեթվից ու հատկապես 2020թ. աղետալի պատերազմից հետո՝ էլ պետական դավաճանության զանգվածային դեպքեր, էլ ազգությամբ հայ ներկայացող, սակայն իրականում հայկականության հետ որևէ առնչություն չունեցող օտարերկրացիների կողմից Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ստանալու դեպքեր, ասել է թե՝ գործակալական ցանցի ընդլայնում:
Միայն թե հասկանալի չէ՝ ինչո՞ւ են հիմա որոշել պայքարել դրա դեմ, երբ ողջ երկրում վխտում է ադրբեջանաթուրքական գործակալական ցանցը:
Իրականում այս գործընթացը խոսում է Նիկոլ Փաշինյանի հերթական վախերի մասին, այս անգամ՝ սփյուռքահայերից: Առաջին ծիծեռնակն այսօր հայտնվեց. լուսադեմին «Զվարթնոց» օդանավակայանի սահմանային անցակետում թույլ չտրվեց Ֆրանսիայի հայկական կազմակերպությունների համակարգող խորհրդի համանախագահ, ՀՅԴ բյուրոյի անդամ Մուրադ Փափազյանի մուտքը հայրենիք:
Այդ մասին իր ֆեյսբուքյան էջում գրել էր հենց ինքը՝ Մուրադ Փափազյանը՝ նշելով, որ իրեն Հայաստան չեն թողել Նիկոլ Փաշինյանի հրամանով:
«Գիտեի, որ Ադրբեջան և Թուրքիա մուտքս արգելված է, և հիմա իմացա նաև, որ արգելված եմ Փաշինյանի Հայաստանում»,- գրել էր նա:
Նիկոլ Փաշինյանը վախենում է այն սփյուռքահայերից, ովքեր Սփյուռքից իր հետ հավասար մասնակցում էին իշխանափոխությանը, ովքեր մշտապես Մայր Հայաստանի թիկունքին են եղել, ովքեր պատերազմի ժամանակ ահռելի գումարներ ուղարկեցին Հայաստան, որը դարձավ ՔՊ-ականների համար պարգևավճար:
Հիմա Նիկոլ Փաշինյանին սփյուռքահայերը պետք չեն, որովհետև նրանք Նիկոլ Փաշինյանին անհարմար հարցեր են տալիս:
Նիկոլ Փաշինյանի հերթական վախերը. ինչո՞ւ է փոխվում «Քաղաքացիության մասին» ՀՀ օրենքը
Իրավական ակտերի միասնական տեղեկատվակ e-draft.am հարթակում հուլիսի 13-ից քննարկման է դրվել «Քաղաքացիության մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին օրենքի նախագիծը:
Գործող կարգավոումներով՝ Սահմանադրության 47-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն` ազգությամբ հայերը Հայաստանի Հանրապետությունում բնակություն հաստատելու պահից ունեն Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ձեռք բերելու իրավունք:
Օրենքի փոփոխության հիմնավորումների մեջ նշված է, որ նույն հոդվածի 6-րդ մասի համաձայն` նշված հոդվածով սահմանված իրավունքների իրականացման կարգը սահմանվում է օրենքով: «Քաղաքացիության մասին» օրենքով սահմանված չէ, թե որ պահից է անձը համարվում Հայաստանի Հանրապետությունում բնակություն հաստատած: Մասնավորապես, Օրենքի 13-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն` Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն չունեցող 18 տարին լրացած, գործունակ (բացառությամբ անգործունակ ճանաչված անձի կողմից նույն հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն` Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ստանալու դեպքի), օտարերկրյա պետությունում բնակվող (գտնվող) կամ Հայաստանի Հանրապետությունում օրինական հիմքով բնակվող (գտնվող) յուրաքանչյուր անձ իրավունք ունի դիմելու Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ստանալու համար, եթե օրենքով սահմանված կարգով վերջին երեք տարին մշտապես բնակվել է Հայաստանի Հանրապետությունում, կարող է բացատրվել հայերեն լեզվով և ծանոթ է Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը: Նույն հոդվածի 3-րդ մասը սահմանում է, որ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն չունեցող ազգությամբ հայ անձը կամ անգործունակ անձը, որի խնամակալը Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացի է, կարող է ստանալ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն առանց վերոհիշյալ պահանջների պահպանման:
Ըստ նախագծի հեղինակների՝ վերոգրյալից հետևում է, որ ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու գործընթացում Օրենքն առավել մեծ հնարավորություն է սահմանել ազգությամբ հայերի համար, քան ամրագրված է Սահմանադրությամբ: Մասնավորապես, Օրենքում հիշատակված չէ բնակություն հաստատելու պահից ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու իրավունքը, առանց որևէ նախապայմանի ՀՀ քաղաքացիություն ձեռք բերելու իրավունք է վերապահվել ազգությամբ հայերին:
Ենթադրվում է, որ օրենսդիրը նպատակ է ունեցել դրանով խթանել հայրենադարձությունը, խրախուսել Սփյուռքում հայապահպանությունը և սփյուռքահայերի շրջանում մեծացնել Հայաստանի Հանրապետությունում հասարակական, քաղաքական, տնտեսական գործունեության նկատմամբ հետաքրքրվածությունը, ինչպես նաև վերջիններիս մասնակցությունը հայանպաստ գործունեությանը:
Շատ ուշագրավ է հիմնավորման հետևյալ հատվածը:
ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայության կողմից վերջին տարիներին կատարված մեծաթիվ ուսումնասիրությունների արդյունքում պարզվել է, սակայն, որ ազգությամբ հայ հանդիսանալու հանգամանքով պայմանավորված ՀՀ քաղաքացիություն հայցող անձանց մի ստվար զանգվածը (հատկապես Մերձավոր Արևելքի երկրների քաղաքացիները) երբևէ չի եղել Հայաստանի Հանրապետությունում կամ ժամանել են հազվադեպ` 4-5 տարին մեկ անգամ և կարճ ժամկետներով, իսկ որոշ դեպքերում ժամանել են միայն ՀՀ քաղաքացիություն հայցելու նպատակով), տեղեկացված չեն հայկական մշակույթի, պատմության, ՀՀ-ում ընթացող հասարակական-քաղաքական և սոցիալ-տնտեսական գործընթացների մասին, ճանաչված չեն ծագման երկրի հայ համայնքում, որևէ մասնակցություն չունեն ծագման երկրներում հայ համայնքի և հայկական եկեղեցական կյանքին և, որպես կանոն, չեն իրականացնում հայանպաստ գործունեություն:
Իրականացված ուսումնասիրությունների արդյունքում պարզվել է նաև, որ ՀՀ քաղաքացիություն ստանալուց հետո, հիմնականում Մերձավոր Արևելքի երկրների (հատկապես Սիրիայի, Լիբանանի, Հորդանանի և այլն) քաղաքացիները Հայաստանի Հանրապետությունում անշարժ գույք ձեռք չեն բերել և տնտեսական գործունեություն չեն ծավալել, ինչպես նաև մեծ մասամբ Հայաստանի Հանրապետություն չեն այցելել: Բացի այդ, եղել են նաև դեպքեր, երբ ՀՀ քաղաքացիություն ստանալուց հետո ՀՀ քաղաքացու անձնագրերը օգտագործել են միայն այլ պետություններ ճամփորդելու հնարավորություն ունենալու համար:
Շատ ուշադիր կարդացինք: Ինչպես ասում են, և՞՞՞՞՞…
Նշված պատճառաբանության մեջ չկա որևէ բառ այն մասին, թե վիճակագրություն կա, օրինակ, որ այս կատեգորիայի անձինք ՀՀ քաղաքացիություն ստանալուց հետո հայկական անձնագիրն ի չարս են գործադրել, օրինախախտում կամ հանցագործություն են կատարել:
Ի՞նչ է նշանակում՝ «ՀՀ քաղաքացու անձնագրերը օգտագործել են միայն այլ պետություններ ճամփորդելու հնարավորություն ունենալու համար»… Սա բավարար պայման է, որ մարդուն զրկես պատմական հայրենիքի անձնագիր ունենալո՞ւց: Կամ ինչպե՞ս են որոշել ու որոշում անձանց ճանաչվածության կամ համայնքային ու ազգային կյանքին մասնակցության չափը:
Հաջորդ հիմնավորումն օրենքում փոփոխություններ կատարելու այն է, որ ազգությամբ հայ լինելու հիմքով ՀՀ քաղաքացիություն հայցող օտարերկրացիների ներկայացրած` ազգային պատկանելիությունը հավաստող փաստաթղթերի իրավաչափության գնահատման հարցում նույնպես գործնականում հաճախ բարդություններ են առաջանում:
«Մասնավորապես, օտարերկրյա քաղաքացիների անձը հաստատող փաստաթղթերում բացակայում են ազգային պատկանելիության մասին նշումները, միաժամանակ, օտարերկրացիները, որպես կանոն, հնարավորություն չունեն ծագման երկրի իրավասու մարմիններից ստանալու ազգությամբ հայ լինելու կամ համայնքային պատկանելիության մասին ապոստիլով հաստատված` փաստաթուղթ, քանի որ ազգային պատկանելիությունը փաստացի պաշտոնապես չի հաշվառվում»,- նշված է նախագծում:
Նախագծի հեղինակներն անհրաժեշտ էին համարել նշել նաև, որ համաձայն Կառավարության 2007 թվականի նոյեմբերի 23-ի N 1390-Ն որոշման N 1 հավելվածի 21-րդ կետի պահանջների, ՀՀ քաղաքացիություն հայցող անձի փաստաթղթերը ստանալուց հետո, ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայությունը 15-օրյա ժամկետում պարտավոր է ՀՀ ոստիկանության անձնագրային և վիզաների վարչություն ներկայացնել իր եզրակացությունը: Լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու անհրաժեշտության դեպքում ՀՀ ազգային անվտանգության ծառայության եզրակացություն ներկայացնելու ժամկետը կարող է երկարաձգվել մինչև 15 օրով:
«Ակնհայտ է, որ օտարերկրյա պետությունների դեպքում, հատկապես առանձին դեպքերում ներքաղաքական սուր լարվածության և ռազմական գործողությունների գոտիներում, ՀՀ ԱԱԾ կողմից սահմանափակ ռեսուրսներով, կարճ ժամկետներում ՀՀ քաղաքացիություն հայցող անձի ներկայացրած կենսագրական տվյալների, այդ թվում` ազգությամբ հայ լինելու փաստի արժանահավատության անհրաժեշտ խորը և բազմակողմանի ստուգում իրականացնելը հաճախ անիրատեսական է դառնում»,- ասված է «Քաղաքացիության մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու նախագծում:
Շատ զավեշտալի հիմնավորում է, ինչ խոսք: Այսինքն՝ եթե հաճախ ԱԱԾ-ն չի կարողանում սահմանված ժամկետում հիմնավորել մարդու՝ հայ լինելու հանգամանքը, ուրեմն մնացած բոլորին նո՞ւյնպես պիտի զրկեն պարզեցված կարգով, ազգային պատկանելության հիմքով ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու հնարավորությունից:
Ինչևէ, «Քաղաքացիության մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին» օրենքի նախագծով առաջարկվում է ազգությամբ հայ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն չունեցող անձի կողմից Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ձեռք բերելու համար որպես պարտադիր պահանջ սահմանել Հայաստանի Հանրապետությունում վերջին 2 տարվա ընթացքում առնվազն 60 օր օրինական հիմքով բնակվելու կամ գտնվելու հանգամանքը:
Նախագծի հեղինակները կարծում են, որ Օրենքի այս փոփոխությամբ՝ ազգությամբ հայերի կողմից ՀՀ քաղաքացիություն ստանալու գործընթացը կիրականացվի առավել արդյունավետ, կնպաստի ՀՀ քաղաքացիություն ստացող անձանց հայրենադարձությանը, կնվազեցնի ազգությամբ հայ ներկայացող, սակայն իրականում հայկականության հետ որևէ առնչություն չունեցող օտարերկրացիների կողմից Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն հայցելու դիմումների քանակը:
2018թ. իշխանափոխությունից հետո մի օրինաչափություն է նկատվում: Չգիտես՝ ինչ հրաշքով այս երկրի բոլոր արատավոր երևույթները ի հայտ եկան հենց այդ չարաբաստիկ տարեթվից ու հատկապես 2020թ. աղետալի պատերազմից հետո՝ էլ պետական դավաճանության զանգվածային դեպքեր, էլ ազգությամբ հայ ներկայացող, սակայն իրականում հայկականության հետ որևէ առնչություն չունեցող օտարերկրացիների կողմից Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ստանալու դեպքեր, ասել է թե՝ գործակալական ցանցի ընդլայնում:
Միայն թե հասկանալի չէ՝ ինչո՞ւ են հիմա որոշել պայքարել դրա դեմ, երբ ողջ երկրում վխտում է ադրբեջանաթուրքական գործակալական ցանցը:
Իրականում այս գործընթացը խոսում է Նիկոլ Փաշինյանի հերթական վախերի մասին, այս անգամ՝ սփյուռքահայերից: Առաջին ծիծեռնակն այսօր հայտնվեց. լուսադեմին «Զվարթնոց» օդանավակայանի սահմանային անցակետում թույլ չտրվեց Ֆրանսիայի հայկական կազմակերպությունների համակարգող խորհրդի համանախագահ, ՀՅԴ բյուրոյի անդամ Մուրադ Փափազյանի մուտքը հայրենիք:
Այդ մասին իր ֆեյսբուքյան էջում գրել էր հենց ինքը՝ Մուրադ Փափազյանը՝ նշելով, որ իրեն Հայաստան չեն թողել Նիկոլ Փաշինյանի հրամանով:
«Գիտեի, որ Ադրբեջան և Թուրքիա մուտքս արգելված է, և հիմա իմացա նաև, որ արգելված եմ Փաշինյանի Հայաստանում»,- գրել էր նա:
Նիկոլ Փաշինյանը վախենում է այն սփյուռքահայերից, ովքեր Սփյուռքից իր հետ հավասար մասնակցում էին իշխանափոխությանը, ովքեր մշտապես Մայր Հայաստանի թիկունքին են եղել, ովքեր պատերազմի ժամանակ ահռելի գումարներ ուղարկեցին Հայաստան, որը դարձավ ՔՊ-ականների համար պարգևավճար:
Հիմա Նիկոլ Փաշինյանին սփյուռքահայերը պետք չեն, որովհետև նրանք Նիկոլ Փաշինյանին անհարմար հարցեր են տալիս:
Աղբյուրը՝ 168.am