Xiaomi-ի սմարթֆոնները սկսել են ավելի քիչ գնել, գրում է Կոմերսանտը։
Հունվարին Xiaomi-ի վաճառքները նվազել են 24,4-ից մինչև 18,9 տոկոս: Տեղեկությունն այն մասին, որ չինական ապրանքանիշի հեռախոսները սկսել են ավելի քիչ գնել, հաստատել են էլեկտրոնիկայի վաճառքով զբաղվող ընկերությունների ներկայացուցիչները։ Հունվարին սմարթֆոնների շուկայի առաջատարը Samsung-ն է՝ 35,2 տոկոս մասնաբաժնով։ Երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները զբաղեցնում են Xiaomi-ն և Apple-ը, որոնք ունեն համապատասխանաբար 18,8 և 16,8 տոկոս մասնաբաժին։
Դրամական կտրվածքով շուկայի առաջատարը մնացել է Apple-ը՝ 44,6 տոկոս մասնաբաժնով։ Հաջորդը Samsung-ն է՝ 28,4 տոկոս, Xiaomi-ն՝ 10,8 տոկոս։
Xiaomi-ի սմարթֆոնները սկսել են ավելի քիչ գնել
Xiaomi-ի սմարթֆոնները սկսել են ավելի քիչ գնել, գրում է Կոմերսանտը։
Հունվարին Xiaomi-ի վաճառքները նվազել են 24,4-ից մինչև 18,9 տոկոս: Տեղեկությունն այն մասին, որ չինական ապրանքանիշի հեռախոսները սկսել են ավելի քիչ գնել, հաստատել են էլեկտրոնիկայի վաճառքով զբաղվող ընկերությունների ներկայացուցիչները։ Հունվարին սմարթֆոնների շուկայի առաջատարը Samsung-ն է՝ 35,2 տոկոս մասնաբաժնով։ Երկրորդ և երրորդ հորիզոնականները զբաղեցնում են Xiaomi-ն և Apple-ը, որոնք ունեն համապատասխանաբար 18,8 և 16,8 տոկոս մասնաբաժին։
Դրամական կտրվածքով շուկայի առաջատարը մնացել է Apple-ը՝ 44,6 տոկոս մասնաբաժնով։ Հաջորդը Samsung-ն է՝ 28,4 տոկոս, Xiaomi-ն՝ 10,8 տոկոս։
Աղբյուրը՝ news.am