Ավստրալիան ցանկանում է, որ Facebook-ը հարցնի մինչեւ 16 տարեկան օգտատերերի ծնողների համաձայնությունը
Ավստրալիան ծրագրում է կոշտ միջոցներ ձեռնարկել երեխաներին թիրախավորող առցանց գովազդատուների հանդեպ՝ ստիպելով սոցիալական ցանցերի հարթակներին մինչև 16 տարեկան օգտատերերի համար հարցնել ծնողների համաձայնությունը:Հակառակ դեպքում նրանց սպառնում է 10 միլիոն դոլարի (7.5 միլիոն դոլար) տուգանք՝ երկուշաբթի հրապարակված օրինագծի համաձայն, հայտնել է AP-ն։
Կառավարության հայտարարության մեջ ասվում է, որ օրենքը առցանց պաշտպանելու է ավստրալացիներին և ապահովելու է թվային տեխնոլոգիաների դարաշրջանում գաղտնիության ավստրալական օրենքների համապատասխանությունը:
Սոցիալական ցանցերի հարթակները պետք է ձեռնարկեն բոլոր խելամիտ քայլերը՝ իրենց օգտատերերի տարիքը ճշտելու համար: Պլատֆորմները երեխաների անձնական տվյալների հետ առնչվելիս՝ առաջնահերթությունը պետք է տան նրանց շահերին, ասվում է օրինագծում:
Առաջարկվող իրավական փոփոխությունը տեղի է ունենում այն բանից հետո, երբ նախկինում Facebook-ի արտադրանքի մենեջեր Ֆրենսիս Հաուգենը հայտարարել էր, որ երբ կոնֆլիկտ է առաջանում հանրային բարօրության և ընկերության շահերի միջև, սոցիալական ցանցերի հսկան ընտրում է սեփական շահերը:
Ավստրալիան ցանկանում է, որ Facebook-ը հարցնի մինչեւ 16 տարեկան օգտատերերի ծնողների համաձայնությունը
Ավստրալիան ծրագրում է կոշտ միջոցներ ձեռնարկել երեխաներին թիրախավորող առցանց գովազդատուների հանդեպ՝ ստիպելով սոցիալական ցանցերի հարթակներին մինչև 16 տարեկան օգտատերերի համար հարցնել ծնողների համաձայնությունը: Հակառակ դեպքում նրանց սպառնում է 10 միլիոն դոլարի (7.5 միլիոն դոլար) տուգանք՝ երկուշաբթի հրապարակված օրինագծի համաձայն, հայտնել է AP-ն։
Կառավարության հայտարարության մեջ ասվում է, որ օրենքը առցանց պաշտպանելու է ավստրալացիներին և ապահովելու է թվային տեխնոլոգիաների դարաշրջանում գաղտնիության ավստրալական օրենքների համապատասխանությունը:
Սոցիալական ցանցերի հարթակները պետք է ձեռնարկեն բոլոր խելամիտ քայլերը՝ իրենց օգտատերերի տարիքը ճշտելու համար: Պլատֆորմները երեխաների անձնական տվյալների հետ առնչվելիս՝ առաջնահերթությունը պետք է տան նրանց շահերին, ասվում է օրինագծում:
Առաջարկվող իրավական փոփոխությունը տեղի է ունենում այն բանից հետո, երբ նախկինում Facebook-ի արտադրանքի մենեջեր Ֆրենսիս Հաուգենը հայտարարել էր, որ երբ կոնֆլիկտ է առաջանում հանրային բարօրության և ընկերության շահերի միջև, սոցիալական ցանցերի հսկան ընտրում է սեփական շահերը:
Աղբյուրը՝ news.am