Մինչ կորոնավարակը շարունակում է հաղթարշավը հայոց աշխարհում (օրական մոտ 250 նոր վարակակիրը մի «թիքա» Հայաստանում, որ «թավիշները» մեծ առաջընթաց` հսկայական ձեռքբերում են համարում մի ամիս առաջվա 700-800-ի «ֆոնին», ի՞նչ է, եթե մեզ այնքա՜ն հարազատ կորոնավիրուսի հաղթարշավ չէ), վարչահրամայապետ Փաշինյանի «լավագույն կեսը» տևական «հարկադիր պարապուրդից» հետո ինքնագովազդվելու նոր ձև է գտել։
Զբոսաշրջությունը խթանելու` «հայկական մշակույթը, զբոսաշրջային վայրերը, հոգևոր արժեքները, սնունդն ու ավանդույթները» պրոպագանդելու անվան տակ ցուցադրում է իրեն ու իր հագուկապը` ողջ «բազմազանության» մեջ։
Իսկ ամենազավեշտալին այն է, որ իբրև գովազդային արշավի «հեշդեգ» ընտրել է, մասնավորապես, «Հայաստանը սեր է» կարգախոսը։
Գովազդային արշավ... այլմոլորակայինների համար
Մինչ կորոնավարակը շարունակում է հաղթարշավը հայոց աշխարհում (օրական մոտ 250 նոր վարակակիրը մի «թիքա» Հայաստանում, որ «թավիշները» մեծ առաջընթաց` հսկայական ձեռքբերում են համարում մի ամիս առաջվա 700-800-ի «ֆոնին», ի՞նչ է, եթե մեզ այնքա՜ն հարազատ կորոնավիրուսի հաղթարշավ չէ), վարչահրամայապետ Փաշինյանի «լավագույն կեսը» տևական «հարկադիր պարապուրդից» հետո ինքնագովազդվելու նոր ձև է գտել։
Զբոսաշրջությունը խթանելու` «հայկական մշակույթը, զբոսաշրջային վայրերը, հոգևոր արժեքները, սնունդն ու ավանդույթները» պրոպագանդելու անվան տակ ցուցադրում է իրեն ու իր հագուկապը` ողջ «բազմազանության» մեջ։
Իսկ ամենազավեշտալին այն է, որ իբրև գովազդային արշավի «հեշդեգ» ընտրել է, մասնավորապես, «Հայաստանը սեր է» կարգախոսը։
Երևի հույսը այլմոլորակայինների վրա է դրել...
Լիլիթ Պողոսյանի ֆեյսբուքյան էջից