Արարատի մարզի «Վթարի վայրը փոխել չի կարելի» հատվածում հերթական ավտովթարներն են տեղի ունեցել
Մայիսի 5-ին, հերթական ավտովթարներն են տեղի ունեցել Արարատի մարզում՝ ժողովրդի կողմից արդեն «Վթարի վայրը փոխել չի կարելի» անունը ստացած հատվածում։
Ինչպես հայտնում է ֆոտոլրագրող Գագի Շամշյանը, Երևան-Երասխ ավտոճանապարհի 25 կմ հատվածում երկաթե արգելապատնեշներին են բախվել մի քանի տրանսպորտային միջոց։
Ըստ նախնական տեղեկությունների՝ վթարների հետևանքով, բարեբախտաբար, տուժածներ չկան։
Ֆոտոլրագրողը հայտնում է, որ նշված հատվածն ավելի շատ հայտնի է իր վթարներով, ու պատկան մարմինները ոչինչ չեն ձեռնարկում՝ վերջնականապես լուծելու նշված ճանապարհին առաջացած թերությունները։
Միայն վերջին վթարներից հետո ՀՀ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Սուրեն Պապիկյանի հանձնարարականով «Հայվտոճան»-ը վերանորոգեց տապալված երկաթե արգելապատնեշները և այդ հատվածում տեղադրեց մի քանի ցուցանակներ, այն է՝ «Երթևեկությունը նշված հատվածում՝ ժամում 80 կմ»։
Արարատի մարզի «Վթարի վայրը փոխել չի կարելի» հատվածում հերթական ավտովթարներն են տեղի ունեցել
Մայիսի 5-ին, հերթական ավտովթարներն են տեղի ունեցել Արարատի մարզում՝ ժողովրդի կողմից արդեն «Վթարի վայրը փոխել չի կարելի» անունը ստացած հատվածում։
Ինչպես հայտնում է ֆոտոլրագրող Գագի Շամշյանը, Երևան-Երասխ ավտոճանապարհի 25 կմ հատվածում երկաթե արգելապատնեշներին են բախվել մի քանի տրանսպորտային միջոց։
Ըստ նախնական տեղեկությունների՝ վթարների հետևանքով, բարեբախտաբար, տուժածներ չկան։
Ֆոտոլրագրողը հայտնում է, որ նշված հատվածն ավելի շատ հայտնի է իր վթարներով, ու պատկան մարմինները ոչինչ չեն ձեռնարկում՝ վերջնականապես լուծելու նշված ճանապարհին առաջացած թերությունները։
Միայն վերջին վթարներից հետո ՀՀ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Սուրեն Պապիկյանի հանձնարարականով «Հայվտոճան»-ը վերանորոգեց տապալված երկաթե արգելապատնեշները և այդ հատվածում տեղադրեց մի քանի ցուցանակներ, այն է՝ «Երթևեկությունը նշված հատվածում՝ ժամում 80 կմ»։
Մանրամասները՝ Shamshyan.com-ում: