Տաթևիկ Ռևազյանը հենց պարզաբանում տա, չկենտրոնանաք նրա վրա, որ իր գլխավորած կառույցին լիցենզիայից չեն զրկել
Քանի որ պետական մարմինը լիցենզավորող կառույց է, այլ ոչ թե լիցենզավորվող, ՊԵՏՔ է հասկանալ, որ մեր ավիացիայի ոլորտը համակարգող կառույցն ընդամենը հեղինակազրկվել է, ու չի կարող լիցենզավորել ավիաընկերությունների։
Այսինքն, կարող է, բայց Եվրոպայում դա շան տեղ չեն դնի։ Մոտավորապես, եթե Պողոսը փորձի իր բալկոնում սարքած չիրը, էն որ Մեյմանդար ձեռի վրա ծախում է, Նիկողոսի լևի ֆիրմայով տված ֆիտոսանիտարիայի թղթով տանի Եվրոպա։
Ասածս որն է՝ Տաթևիկ Ռևազյանը հենց պարզաբանում տա, չկենտրոնանաք նրա վրա, որ իր գլխավորած կառույցին լիցենզիայից չեն զրկել (նման բան իրոք չկա), պարզապես փորձեք հասկանալ՝ էդ ո՞նց էղավ, որ պլինտուսի մակարդակի վարկանիշ ստացանք, ու եթե հնարավոր է՝ նախորդ հարցս տվեք՝ մեր թիվ մեկ բորտը Եվրոպա կարանալո՞ւ է թռնի, թե՞ երկրի ղեկավարը եզներին լծած ֆայտոնով է գնալու Բրյուսել կամ էլ Կոպենհագեն։
Տաթևիկ Ռևազյանը հենց պարզաբանում տա, չկենտրոնանաք նրա վրա, որ իր գլխավորած կառույցին լիցենզիայից չեն զրկել
Քանի որ պետական մարմինը լիցենզավորող կառույց է, այլ ոչ թե լիցենզավորվող, ՊԵՏՔ է հասկանալ, որ մեր ավիացիայի ոլորտը համակարգող կառույցն ընդամենը հեղինակազրկվել է, ու չի կարող լիցենզավորել ավիաընկերությունների։
Այսինքն, կարող է, բայց Եվրոպայում դա շան տեղ չեն դնի։
Մոտավորապես, եթե Պողոսը փորձի իր բալկոնում սարքած չիրը, էն որ Մեյմանդար ձեռի վրա ծախում է, Նիկողոսի լևի ֆիրմայով տված ֆիտոսանիտարիայի թղթով տանի Եվրոպա։
Ասածս որն է՝ Տաթևիկ Ռևազյանը հենց պարզաբանում տա, չկենտրոնանաք նրա վրա, որ իր գլխավորած կառույցին լիցենզիայից չեն զրկել (նման բան իրոք չկա), պարզապես փորձեք հասկանալ՝ էդ ո՞նց էղավ, որ պլինտուսի մակարդակի վարկանիշ ստացանք, ու եթե հնարավոր է՝ նախորդ հարցս տվեք՝ մեր թիվ մեկ բորտը Եվրոպա կարանալո՞ւ է թռնի, թե՞ երկրի ղեկավարը եզներին լծած ֆայտոնով է գնալու Բրյուսել կամ էլ Կոպենհագեն։
Արմեն Մինասյանի ֆեյսբուքյան էջից