«COVID-19 Հայաստան» Փաստահավաք խմբի հայտարարությունը
«COVID-19 Հայաստան» Փաստահավաք խումբն ուսումնասիրել է Պարետի կողմից ընդունված վերջին որոշումները, որոնցով սահմանափակումներ են մտցվել տնտեսական գործունեության նկատմամբ և անձանց տեղաշարժի իրավունքում։
Արտակարգ դրության շրջանակներում ընդունված վերոհիշյալ որոշումները փաստահավաք խումբը համարում է անհրաժեշտ գործողություններ։
Միևնույն ժամանակ, որոշումների ուսումնասիրությունները և վերլուծությունը ցույց են տալիս, որ դրանցում առկա են անորոշություններ, թերություններ և հակասություններ, որն էլ հանրության և տնտեսվարողների, ինչպես նաև առանձին գործունեությամբ զբաղվող անձանց ու կազմակերպությունների մոտ առաջացնում են դժգոհություներ։
Նշված խնդիրները վերացնելու, ընդունված որոշումների օբյեկտիվությունը, կանխատեսելիությունն ու արդարացիությունն ապահովելու նպատակով Փաստահավաք խումբը մասնագիտական և փորձագիտական աջակցության պատրաստակամություն է հայտնում պարետատանն ու կառավարությանը։
Այդ նպատակով կոչ ենք անում հանրությանը և մասնագիտական շրջանակներին մեզ ուղարկել այն բոլոր տեղեկությունները, փաստերն ու հանգամանքները, որոնց վերաբերյալ անհրաժեշտ եք համարում լրացուցիչ պարզաբանումներ տալը։
Փաստահավաք խմբի կողմից իրականացված ուսումնասիրությունների հիման վրա ներկայացնում ենք հրատապ լուծում պահանջող խնդիրներ.
1․Տնտեսվարողների գործունեության տեսակների թույլատրումն ըստ ՏԳՏ դասակարգիչների կարող է առաջացնել անորոշություններ և չարդարացված սահմանափակումներ այն պատճառով, որ տարբեր առևտրային ընկերություններ գրանցման պահին իրավասու մարմիններում գրանցվելիս հայտնել են ՏԳՏ դասակարգիչ, սակայն օբյեկտիվ պատճառներով այժմ փաստացի իրականացնում են միանգամայն այլ գործունեություն, որն էլ կարող է իրավական ձևական պատճառներով հանգեցնել կոնկրետ ընկերության գործունեության չարդարացված դադարեցման․ օրինակ՝ օճառի և մաքրող, լվացող ու փայլեցնող միջոցների, օծանելիքի և կոսմետիկական միջոցների արտադրությունը թույլատրված է, սակայն ներկայումս դրանով զբաղվող ընկերությունները գրանցման պահին որպես գործունեության տեսակ գրանցել են այլ ծառայությունների համար նախատեսված ՏԳՏ դասակարգիչ, որի գործունեությունն արգելված է։
2․ Թիվ 14 որոշման 1-ին մասի 2-րդ կետով թույլատրվում է այն տնտեսվարողների գործունեությունը, որոնք իրենց աշխատանքները կազմակերպում են բացառապես հեռավար/առցանց եղանակով։ Այս առնչությամբ տնտեսական գործունեությամբ զբաղվող բազմաթիվ ընկերություններում կան անորոշություններ, քանի որ վերջիններիս համար հստակ չէ, թե «բացառապես» եզրույթով կոնկրետ ինչպիսի կանոն է սահմանվել, օրինակ՝ հաճախորդների հետ աշխատանքները (սպասարկումը կամ առևտուրը) պետք է լինի բացառապես առցանց եղանակով, թե այդ ընկերության աշխատակիցների միջև աշխատանքների կազմակերպումը պետք է լինի բացառապես հեռավար, թե՝ երկուսը միասին։
3․Առաքման ծառայություն ունեցող ընկերությունների առաքիչներն արդյոք պետք է լրացնեն տեղաշարժի թերթիկ, եթե այո, ապա արդյոք յուրաքանչյուր պատվերի դեպքում պետք է լրացնել առանձին թերթիկ։
4․Ոչ առևտրային կազմակերպությունների գործունեությունն արգելված չէ։ Ազատ տեղաշարժի սահմանափակման և ինքնամեկուսացման կանոնների հաշվառմամբ արդյոք ոչ առևտրային կազմակերպությունների աշխատողները կարող են գնալ աշխատանքի։ Եթե ոչ, ապա արդյոք հաշվի է առնվել այն հանգամանքը, որ ոչ առևտրային կազմակերպությունները, պայմանավորված կոնկրետ գործունեությամբ կամ առաքելությամբ, ինչպես նաև կանոնադրական նպատակներից ելնելով, ունեն պայմանագրային և ֆինանսական պարտականություններ, որոնց չկատարելը կարող է առաջացնել պատասխանատվություն։
5. Արդյոք կարո՞ղ են ծնողներն անչափահաս երեխաների հետ միաժամանակ դուրս գալ ֆիզիկական վարժություններ կատարելու։
6. Ինչպե՞ս պետք է փաստաբաններն աշխատեն տեղաշարժման թերթիկով, եթե վերջիններիս գործունեության առանձնահատկություններով պայմանավորված կարող են այցելել այնպիսի վայրեր, որոնց վերաբերյալ տեղեկությունները հանդիսանում են փաստաբանական գաղտնիք։
7. Արգելելով որոշ ծառայություններ մատուցող ընկերությունների գործունեությունը՝ վտանգի տակ է դրվել թույլատրված ընկերությունների գործունեությունն․ օրինակ՝ թույլատրված՝ Սննդամթերքի, խմիչքների և ծխախոտի մեծածախ առևտուր իրականացնող ընկերությունն իր գործունեությունն ապահովելու նպատակով օգտվում է իրավաբանական և հաշվապահական ծառայություններ մատուցող ընկերությունների ծառայություններից, որոնց գործունեությունը դադարեցված է, ինչը նշանակում է, որ թույլատրված ընկերությունը չի կարողանա գործել լիարժեք։
8․Արգելված տնտեսվարողներից շատերն ունեն սեփական կամ վարձակալությամբ շենքեր, շինություններ և պահպանման ենթակա այլ գույք։ Արգելելով անձանց տեղաշարժը՝ մասնավորապես այդպիսի ընկերությունների աշխատողների, փաստացի վտանգի տակ է դրվում նշված շենքերի, շինությունների և պահպանություն պահանջող այլ գույքը։
Ներկայացված խնդիրները համարում ենք ամենահրատապներից և դրանց հրատապ լուծումը համարում ենք անհրաժեշտություն։ Վերահաստատում ենք մեր պատրաստակամությունը մասնագիտական և փորձագիտական շրջանակներում աշխատելու պարետատան և կառավարության հետ։
Հիշեցնենք, որ «COVID-19 Հայաստան» Փաստահավաք խմբի հետ կարող եք կապ հաստատել 043 20 52 63 հեռախոսահամարով կամ [email protected] էլ. հասցեի միջոցով:
«COVID-19 Հայաստան» Փաստահավաք խմբի հայտարարությունը
«COVID-19 Հայաստան» Փաստահավաք խումբն ուսումնասիրել է Պարետի կողմից ընդունված վերջին որոշումները, որոնցով սահմանափակումներ են մտցվել տնտեսական գործունեության նկատմամբ և անձանց տեղաշարժի իրավունքում։
Արտակարգ դրության շրջանակներում ընդունված վերոհիշյալ որոշումները փաստահավաք խումբը համարում է անհրաժեշտ գործողություններ։
Միևնույն ժամանակ, որոշումների ուսումնասիրությունները և վերլուծությունը ցույց են տալիս, որ դրանցում առկա են անորոշություններ, թերություններ և հակասություններ, որն էլ հանրության և տնտեսվարողների, ինչպես նաև առանձին գործունեությամբ զբաղվող անձանց ու կազմակերպությունների մոտ առաջացնում են դժգոհություներ։
Նշված խնդիրները վերացնելու, ընդունված որոշումների օբյեկտիվությունը, կանխատեսելիությունն ու արդարացիությունն ապահովելու նպատակով Փաստահավաք խումբը մասնագիտական և փորձագիտական աջակցության պատրաստակամություն է հայտնում պարետատանն ու կառավարությանը։
Այդ նպատակով կոչ ենք անում հանրությանը և մասնագիտական շրջանակներին մեզ ուղարկել այն բոլոր տեղեկությունները, փաստերն ու հանգամանքները, որոնց վերաբերյալ անհրաժեշտ եք համարում լրացուցիչ պարզաբանումներ տալը։
Փաստահավաք խմբի կողմից իրականացված ուսումնասիրությունների հիման վրա ներկայացնում ենք հրատապ լուծում պահանջող խնդիրներ.
1․Տնտեսվարողների գործունեության տեսակների թույլատրումն ըստ ՏԳՏ դասակարգիչների կարող է առաջացնել անորոշություններ և չարդարացված սահմանափակումներ այն պատճառով, որ տարբեր առևտրային ընկերություններ գրանցման պահին իրավասու մարմիններում գրանցվելիս հայտնել են ՏԳՏ դասակարգիչ, սակայն օբյեկտիվ պատճառներով այժմ փաստացի իրականացնում են միանգամայն այլ գործունեություն, որն էլ կարող է իրավական ձևական պատճառներով հանգեցնել կոնկրետ ընկերության գործունեության չարդարացված դադարեցման․ օրինակ՝ օճառի և մաքրող, լվացող ու փայլեցնող միջոցների, օծանելիքի և կոսմետիկական միջոցների արտադրությունը թույլատրված է, սակայն ներկայումս դրանով զբաղվող ընկերությունները գրանցման պահին որպես գործունեության տեսակ գրանցել են այլ ծառայությունների համար նախատեսված ՏԳՏ դասակարգիչ, որի գործունեությունն արգելված է։
2․ Թիվ 14 որոշման 1-ին մասի 2-րդ կետով թույլատրվում է այն տնտեսվարողների գործունեությունը, որոնք իրենց աշխատանքները կազմակերպում են բացառապես հեռավար/առցանց եղանակով։ Այս առնչությամբ տնտեսական գործունեությամբ զբաղվող բազմաթիվ ընկերություններում կան անորոշություններ, քանի որ վերջիններիս համար հստակ չէ, թե «բացառապես» եզրույթով կոնկրետ ինչպիսի կանոն է սահմանվել, օրինակ՝ հաճախորդների հետ աշխատանքները (սպասարկումը կամ առևտուրը) պետք է լինի բացառապես առցանց եղանակով, թե այդ ընկերության աշխատակիցների միջև աշխատանքների կազմակերպումը պետք է լինի բացառապես հեռավար, թե՝ երկուսը միասին։
3․Առաքման ծառայություն ունեցող ընկերությունների առաքիչներն արդյոք պետք է լրացնեն տեղաշարժի թերթիկ, եթե այո, ապա արդյոք յուրաքանչյուր պատվերի դեպքում պետք է լրացնել առանձին թերթիկ։
4․Ոչ առևտրային կազմակերպությունների գործունեությունն արգելված չէ։ Ազատ տեղաշարժի սահմանափակման և ինքնամեկուսացման կանոնների հաշվառմամբ արդյոք ոչ առևտրային կազմակերպությունների աշխատողները կարող են գնալ աշխատանքի։ Եթե ոչ, ապա արդյոք հաշվի է առնվել այն հանգամանքը, որ ոչ առևտրային կազմակերպությունները, պայմանավորված կոնկրետ գործունեությամբ կամ առաքելությամբ, ինչպես նաև կանոնադրական նպատակներից ելնելով, ունեն պայմանագրային և ֆինանսական պարտականություններ, որոնց չկատարելը կարող է առաջացնել պատասխանատվություն։
5. Արդյոք կարո՞ղ են ծնողներն անչափահաս երեխաների հետ միաժամանակ դուրս գալ ֆիզիկական վարժություններ կատարելու։
6. Ինչպե՞ս պետք է փաստաբաններն աշխատեն տեղաշարժման թերթիկով, եթե վերջիններիս գործունեության առանձնահատկություններով պայմանավորված կարող են այցելել այնպիսի վայրեր, որոնց վերաբերյալ տեղեկությունները հանդիսանում են փաստաբանական գաղտնիք։
7. Արգելելով որոշ ծառայություններ մատուցող ընկերությունների գործունեությունը՝ վտանգի տակ է դրվել թույլատրված ընկերությունների գործունեությունն․ օրինակ՝ թույլատրված՝ Սննդամթերքի, խմիչքների և ծխախոտի մեծածախ առևտուր իրականացնող ընկերությունն իր գործունեությունն ապահովելու նպատակով օգտվում է իրավաբանական և հաշվապահական ծառայություններ մատուցող ընկերությունների ծառայություններից, որոնց գործունեությունը դադարեցված է, ինչը նշանակում է, որ թույլատրված ընկերությունը չի կարողանա գործել լիարժեք։
8․Արգելված տնտեսվարողներից շատերն ունեն սեփական կամ վարձակալությամբ շենքեր, շինություններ և պահպանման ենթակա այլ գույք։ Արգելելով անձանց տեղաշարժը՝ մասնավորապես այդպիսի ընկերությունների աշխատողների, փաստացի վտանգի տակ է դրվում նշված շենքերի, շինությունների և պահպանություն պահանջող այլ գույքը։
Ներկայացված խնդիրները համարում ենք ամենահրատապներից և դրանց հրատապ լուծումը համարում ենք անհրաժեշտություն։ Վերահաստատում ենք մեր պատրաստակամությունը մասնագիտական և փորձագիտական շրջանակներում աշխատելու պարետատան և կառավարության հետ։
Հիշեցնենք, որ «COVID-19 Հայաստան» Փաստահավաք խմբի հետ կարող եք կապ հաստատել 043 20 52 63 հեռախոսահամարով կամ [email protected] էլ. հասցեի միջոցով: