Արդյոք քրիստոնեությունը միայն երկրպագում է մահը և սրբացնում մահվան գործիքնե՞րը
ՄՏՈՐՈՒՄՆԵՐ ՍՈՒՐԲ ԳԵՂԱՐԴԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒՐՋ
Քրիստոնեության հիմնական խորհրդանիշը խաչն է։ Խաչը սուրբ է, նրա առջև չոքում և աղոթում են, համբուրում, կախում պարանոցից, ավտոմեքենաների հայելիներից և այլն։ Այն հռոմեական կայսրությունում եղել է մահապատժի գործիք, ինչպես, օրինակ գիլյոտինը Ֆրանսիայում։ Եվ եթե Հիսուսին, ոչ թե հռոմեացիները մահապատժի դատապարտեին, այլ 18-րդ դարում ֆրանսիացիները, ապա քրիատոնյաները կպաշտեին սուրբ գիլյոտինը՝ նույն ծեսերով։
Այդ սուրբ գեղարդով կամ գեղարդներով (ասում են աշխարհում դրանից 4 հատ կա) հռոմեական լեգիոները խոցել է Հիսուսին՝ արագացնելով նրա մահը։ Եվ հերթական մահվան գործիքը սրբացվեց։
Արդյոք քրիստոնեությունը միայն երկրպագում է մահը և սրբացնում մահվան գործիքնե՞րը։ Ի դեպ, կյանքի, կենսուրախության եկեղեցական տոները (Զատիկ, Վարդավառ և այլն) եկեղեցու կողմից սեփականաշնորհված մինչքրիստոնեական տոներ են։
Արդյոք քրիստոնեությունը միայն երկրպագում է մահը և սրբացնում մահվան գործիքնե՞րը
ՄՏՈՐՈՒՄՆԵՐ ՍՈՒՐԲ ԳԵՂԱՐԴԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ՇՈՒՐՋ
Քրիստոնեության հիմնական խորհրդանիշը խաչն է։ Խաչը սուրբ է, նրա առջև չոքում և աղոթում են, համբուրում, կախում պարանոցից, ավտոմեքենաների հայելիներից և այլն։ Այն հռոմեական կայսրությունում եղել է մահապատժի գործիք, ինչպես, օրինակ գիլյոտինը Ֆրանսիայում։ Եվ եթե Հիսուսին, ոչ թե հռոմեացիները մահապատժի դատապարտեին, այլ 18-րդ դարում ֆրանսիացիները, ապա քրիատոնյաները կպաշտեին սուրբ գիլյոտինը՝ նույն ծեսերով։
Այդ սուրբ գեղարդով կամ գեղարդներով (ասում են աշխարհում դրանից 4 հատ կա) հռոմեական լեգիոները խոցել է Հիսուսին՝ արագացնելով նրա մահը։ Եվ հերթական մահվան գործիքը սրբացվեց։
Արդյոք քրիստոնեությունը միայն երկրպագում է մահը և սրբացնում մահվան գործիքնե՞րը։ Ի դեպ, կյանքի, կենսուրախության եկեղեցական տոները (Զատիկ, Վարդավառ և այլն) եկեղեցու կողմից սեփականաշնորհված մինչքրիստոնեական տոներ են։
Ավետիք Իշխանյանի ֆեյսբուքյան էջից