Հայաստանում ԶԼՄ-ի քանակն ու դրա աճի տեմպերը հուշում են, որ մեր երկրի տնտեսությունն առնվազն չի զիջում, օրինակ, Կանադային կամ Գերմանիային: Այլապես ինչպե՞ս է հնարավոր գովազդային շուկայի խիստ սահմանափակության պարագայում ունենալ այսքան ԶԼՄ. հետաքրքիր է՝ որտեղի՞ց են գոյանում դրանց ֆինանսական հոսքերը։
Որտեղի՞ց են գոյանում ԶԼՄ–ի ֆինանսական հոսքերը
Հայաստանում ԶԼՄ-ի քանակն ու դրա աճի տեմպերը հուշում են, որ մեր երկրի տնտեսությունն առնվազն չի զիջում, օրինակ, Կանադային կամ Գերմանիային: Այլապես ինչպե՞ս է հնարավոր գովազդային շուկայի խիստ սահմանափակության պարագայում ունենալ այսքան ԶԼՄ. հետաքրքիր է՝ որտեղի՞ց են գոյանում դրանց ֆինանսական հոսքերը։
Դերենիկ Մալխասյանի ֆեյսբուքյան էջից