Կներեք, բայց «Դուզ խոսքն էշին են ասում»։ Մարդու խոսքի ենթատեքստը, ներքին սարկազմը կամ նուրբ հումորը ընկալելու համար նրան լսողը պետք է հոգեւոր բագաժ ունենա: Ցավոք, մեզանում քչերն են պատրաստված՝ ընկալելու խոսքի ենթաշերտերը: Մեծամասնությունը ամեն ինչ ուղիղ է հասկանում՝ չխորանալով խոսքի նրբերանգների մեջ: Այնպես, ինչպես մեկնաբանվել է այսօր քանդակագործի ստեղծածը, դրանում ես շատ նուրբ հումոր տեսա: Հեշտ բան չէ երեւույթը հումորով գնահատելը, ինչով կարելի է ավելի շատ բան ասել, քան ճակատային պիտակավորումներով: Հասկացողն անգամ չասված բառն է ընկալում: Անթաքույց հեգնանքն ու պարզունակ խոսքը իրարից տարբերել է պետք: Եթե շատերին հարմար է խոսքի պարզունակ ընկալումը, ապա դրանում գնահատական հնչեցնողը մեղավոր չէ:
Կներեք, բայց «Դուզ խոսքն էշին են ասում»
Կներեք, բայց «Դուզ խոսքն էշին են ասում»։
Մարդու խոսքի ենթատեքստը, ներքին սարկազմը կամ նուրբ հումորը ընկալելու համար նրան լսողը պետք է հոգեւոր բագաժ ունենա: Ցավոք, մեզանում քչերն են պատրաստված՝ ընկալելու խոսքի ենթաշերտերը: Մեծամասնությունը ամեն ինչ ուղիղ է հասկանում՝ չխորանալով խոսքի նրբերանգների մեջ:
Այնպես, ինչպես մեկնաբանվել է այսօր քանդակագործի ստեղծածը, դրանում ես շատ նուրբ հումոր տեսա:
Հեշտ բան չէ երեւույթը հումորով գնահատելը, ինչով կարելի է ավելի շատ բան ասել, քան ճակատային պիտակավորումներով:
Հասկացողն անգամ չասված բառն է ընկալում:
Անթաքույց հեգնանքն ու պարզունակ խոսքը իրարից տարբերել է պետք:
Եթե շատերին հարմար է խոսքի պարզունակ ընկալումը, ապա դրանում գնահատական հնչեցնողը մեղավոր չէ:
Կիմա Եղիազարյանի ՖԲ էջից